اغتشاش آزادانه صهیونیست‌های افراطی در پایگاه ارتش اسرائیل

اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان فاش کرد، صهیونیست‌های افراطی که به همراهی اعضای حزب نتنیاهو به پایگاه‌های ارتش اسرائیل حمله کرده بودند، ساعت‌ها بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت، بعد از چهار ساعت اغتشاش و یورش به ساختمان دادگاه نظامی در بیت لید، نظامیان اسرائیلی دست آخر وارد عمل شده و آنها را از این منطقه دور کردند، در حالی که آنها بعد از لحاظتی به سوی زندان رفته و سعی در تصرف آن داشتند که نظامیان اسرائیلی با استفاده از گاز اشک آور آنها را متفرق کردند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، ده‌ها نفر از صهیونیست‌های افراطی شامگاه دوشنبه با یورش به ساختمان دادگاه نظامی اسرائیل در بیت لید برای مدتی آن را به تصرف خود در آوردند.

این افراد که از طرفداران بنیامین نتانیاهو محسوب می‌شوند، با سر دادن شعارهایی فقط بیبی، دادگاه عالی را آتش بزنید، سربازان را آزاد کنید، دادگاه عالی فاسد است و روستاهایتان را آتش می‌زنیم (حمایت خود را از نظامیان شکنجه گر) اعلام کردند.

آحارانوت در بخش دیگری از گزارش خود تاکید کرد، در زمان یورش این افراد خبری از نیروهای پلیس نبود و تنها چند نگهبان پایگاه حضور داشتند که بدون هیچ ابزاری با دست خالی به مقابله با آنها پرداختند و بعد از مدت‌ها نیروهای پلیس رسیده و آنها را از ساختمان دادگاه خارج کردند.

آحارانوت همچنین تاکید کرد، بعد از گذشت بیش از 6 ساعت از اقدامات و هرج و مرج، پلیس (که تحت امر ایتمار بن گویر اداره می‌شود) حاضر نشده است آن را اقدامی غیر قانونی توصیف کرده و اقدام به متفرق کردن اغتشاش گران کند.

این در حالی است که یوآف گالانت وزیر جنگ اعلام کرد، یورش غیر نظامیان به پایگاه‌های ارتش اسرائیل حادثه‌ای خطرناک است که به شدت به اسرائیل زیان وارد کرده و در شرایط جنگی آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

در همین راستا شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش گزارش‌‌هایی از این اغتشاشات پرسید، حمله به پایگاه ارتش اسرائیل چه فایده‌ای دارد؟ به طور حتم کمکی به نظامیان بازداشتی نمی‌کند بلکه نتایج معکوسی برای آنها خواهد داشت در حالی که توجه جهانی را به سوی این حادثه (و جنایت شکنجه فلسطینیان در بازداشتگاه‌های اسرائیل) معطوف خواهد کرد.

این رسانه متعلق به اویگدور لیبرمان در ادامه پرسید: این هرج و مرج چه فایده‌ای دارد؟ اظهارات شدید اللحن اعضای کنست و شخصیت‌‌هایی همچون فردی که باید مسئول شماره یک فعالیت پلیس باشد (ایتمار بن گویر) در حمایت از اغتشاش گران چه فایده‌ای خواهد داشت؟

امروز به میمنت این هرج و مرج توجه تمام رسانه‌های جهانی به این مسئله معطوف شده است، کشورهایی که سلاح در اختیار اسرائیل قرار می‌دهند هم نسبت به این امر حساس شده‌اند، همه آنها  پیگیری خواهند کرد که این مسئله به چه سمت و سویی خواهد رفت.

در همین راستا نفتالی بنت هم با انتقاد از این اقدام آن را نشانه‌ای از فروپاشی اسرائیل دانست.

پایگاه عبری زبان کیپا به نقل از نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خبرد داد، نفتالی بنت ضمن حمله شدید اللحن به معترضین که به پایگاه سدی تیمان و چند مرکز و پایگاه دیگر وزارت جنگ در بیت لید حمله کردند، اعلام کرد، چرا باید اعضای کابینه خواهان ارامش نباشند، آنها به طور حتم به دنبال فروپاشی اسرائیل هستند، آنها می‌خواهند دولت یهود فرو بپاشد، پس همچنان چشمان خود را در برابر این اقدامات ببندید.

او تاکید آنهایی که می‌خواهند تنها دولت یهودی در جهان فرو بپاشد همچنان چشمانش را در برابر این هرج و مرج بسته نگه دارند.

او در رشته تویتی که در صفحه شخصی‌اش در شبکه ایکس منتشر شد، از همه از جمله اعضای کنست خواست فورا حملات و اغتشاشات خود را متوقف کرده و از ریختن بنزین بر روی آتش امتناع کنند، زیرا در غیر این صورت موجب فروپاشی اسرائیل خواهید شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ