امکانات و تجهیزات دانشگاه فرهنگیان لرستان جوابگوی نیاز آن نیست

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: امکانات، تجهیزات و فضای موجود دانشگاه فرهنگیان استان جوابگوی نیاز امروز نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان از اولویت‌های مهم و اساسی کشور است، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه دانشگاه فرهنگیان تربیت‌کننده معلمان موردنیاز جامعه است باید توجه ویژه‌ای به این دانشگاه شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان دانشگاه فرهنگیان قدیمی است، بیان کرد: امکانات، تجهیزات و فضای موجود دانشگاه فرهنگیان استان جوابگوی نیاز امروز نیست.

استاندار لرستان، گفت: باتوجه‌به اینکه دانشگاه فرهنگیان کار علمی، آموزشی و تربیتی می‌کند جزو اولویت‌های برتر است.

شفقت، گفت: دانشگاه فرهنگیان محل تربیت فرزندانی است که قرار است فرزندان ما را تربیت کنند و به نظر می‌رسد باید توجه ویژه‌ای به این دانشگاه بشود.

وی بیان کرد: فضای آموزشی و اداری پردیس خواهران و برادران همچنین فضای خوابگاهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مرکز استان با مشکل مواجه است، بنابراین باید تجدیدنظر جدی در خصوص وضعیت دانشگاه فرهنگیان باید صورت بگیرد.

استاندار لرستان بر ارائه برنامه موقت و جامع برای حل مشکل دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان در حال حاضر دو هزار دانشجو دارد و ۲۰۰ نفر هم قرار است فارغ‌التحصیل شوند، از طرفی لرستان قطب آموزش تاریخ و جغرافیا است.

شفقت، تأکید کرد: اراده جدی من کمک به دانشگاه فرهنگیان است تا هم دانشجویان با آرامش تحصیل کنند و هم اینکه مدیران به‌راحتی مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: انتظار دارم دستگاه‌هایی که پشتیبان دانشگاه فرهنگیان هستند از جمله آموزش‌وپرورش، دانشگاه لرستان و مابقی کمک کنند تا مشکلات دانشگاه فرهنگیان رفع شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ