عملیاتی شدن ضرب العجل سرپرست فرمانداری ویژه زابل به نانوایان

اقتصاد ایران: زابل_ پیرو فرصت ۱۰ روزه سرپرست فرمانداری زابل در راستای ارتقای سطح کیفیت نان و ایجاد و تقویت زمینه رضایتمندی شهروندان، شامگاه امروز دوشنبه دو نانوایی متخلف در زابل طبق قانون پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو فرصت ۱۰ روزه سرپرست فرمانداری زابل در راستای ارتقای سطح کیفیت نان و ایجاد و تقویت زمینه رضایتمندی شهروندان، شامگاه امروز دوشنبه دو نانوایی متخلف در زابل طبق قانون پلمپ شدند.
سرپرست فرماندار ویژه شهرستان زابل در حاشیه پلمپ دو نانوایی در سطح این شهرستان، گفت: نان، نقش اساسی در سبد خانوار داشته و یکی از اولیه ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان با کیفیت است، در این خصوص ۱۰ روز گذشته به نانوایی‌ها تذکرات لازم داده شده و شامگاه امشب پس از اتمام ضرب الاجل، دو واحد نانوایی طبق قانون پلمپ شدند.

علی ولایتی پور، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه نان، قوت غالب مردم است، افزود: نانوایی‌های زابل بر اساس گزارشات و بررسی بازرسان، رتبه بندی می‌شوند و نانوایی‌های برتر و درجه یک به همشهریان معرفی خواهند شد.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: دامنه نظارت بازرسان تعزیرات آرد و نان از نانوایی‌های شهرستان زابل باید تشدیدتر شوند و در انجام مسؤولیت مضاعف تلاش کنند تا نان مصرفی مردم با کیفیت مطلوب تهیه و به دست مصرف کننده برسد.

وی خاطر نشان کرد: این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و لغو سهمیه و جریمه و پلمب در انتظار نانوایان متخلف است.

شایان ذکر است در این بازدیدها، دو نانوایی به دلیل بی کیفیت بودن نان پلمپ شده و پنج نانوایی به دلیل بی کیفیت بودن، عدم رعایت بهداشت، کم فروشی و قاچاق آرد، به ارزش ۱۳۴ میلیون‌ریال جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ