امکانات لازم برای حضور زائران بوشهری در پیاده‌روی اربعین فراهم شد

اقتصاد ایران: بوشهر-استاندار بوشهر از فراهم شدن امکانات لازم برای حضور زائران بوشهری در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: اربعین حسینی بزرگترین رویداد فرهنگی از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر دوشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با بیان اینکه همه مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای اعزام زائران اربعین حسینی استان بوشهر به عراق فراهم شده است اظهار داشت: همه امکانات لازم برای شرکت مردم استان بوشهر در پیاده‌روی اربعین حسینی فراهم است.

استاندار بوشهر از فراهم شدن امکانات لازم برای حضور زائران بوشهری در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: اربعین حسینی بزرگترین رویداد فرهنگی از برکات انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با اشاره به ثبت موکب‌های تغذیه و اسکان استان بوشهر در سامانه موکب‌داران تصریح کرد: در این راستا ضمن استقرار موکب‌های خدمات رسان در محورهای مواصلاتی استان بوشهر تا مرز شلمچه، برای ایجاد موکب‌های تغذیه و اسکان در مسیر پیاده‌روی زائران حسینی در کشور عراق از جمله کربلا و نجف اشرف سازماندهی شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ایمن‌سازی محل عبور زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر گفت: پلیس راه و اورژانس استان بوشهر در مسیر زائران در راستای جلوگیری از حوادث جاده‌ای و خدمات‌رسانی به جامعه هدف تا پایان مراسم اربعین حسینی مستقر شود.

محمدی‌زاده با اشاره به تعیین کمیته‌های تخصصی ستاد اربعین در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران و فعالیت کمیته‌های ستاد اربعین استان بوشهر استفاده شود.

وی یکی از مهم‌ترین برکات اربعین حسینی در بخش فرهنگی آن دانست و تصریح کرد: اربعین حسینی بزرگترین رویداد فرهنگی از برکات انقلاب اسلامی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ