اول صفر، آغاز خدمت رسانی موکب های اربعین در مرزهای خوزستان

اقتصاد ایران: اهواز - خدمات دهی به زوار اربعین حسینی از اول ماه صفر به در مرزهای خوزستان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه زمان استقرار موکب ها از ۲۵ ماه محرم به مدت پنج روز است، اظهار کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر آغاز می‌شود و تا ۲۵ ماه صفر ادامه دارد.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه اربعین خوزستان بیان کرد: خوزستان همچو سال‌های گذشته آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است. در این راستا ورودی شهرستان‌های اندیمشک، ایذه، بهبهان و رامشیر جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی زمانی که وارد خوزستان می‌شوند تا زمان خروج، محل اسکان و تغذیه آنها محیا و برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: اربعین امسال تفاوت‌های زیادی با اربعین سال گذشته دارد.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه اربعین خوزستان ادامه داد: در هر ۲ پایانه مرزی، اقدامات قابل توجهی در خصوص نصب سایبان صورت گرفته است. همچنین جاده‌هایی که مربوط به هر ۲ پایانه مرزی خوزستان هستند، با سرعت در حال مرمت، تعمیر، توسعه، آسفالت و رفع نواقع هستند.

حجت الاسلام موسوی گفت: امسال برنامه‌ریزی بسیار خوبی در آمادگی موکب‌ها صورت گرفته است. با توجه به گرمای هوا، شرایط آب و هوایی خوزستان و شرجی بودن، در خصوص اسکان زائران برنامه‌ریزی شده و آمادگی خدمات‌دهی به زائران حسینی را داریم.

به گفته وی، خانه‌هایی که در مسیر مرز چذابه قرار دارند، آماده بهره‌برداری هستند.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه اربعین خوزستان ادامه داد: ساخت و ساز مواکب در مرز چذابه بسیار خوب است و مردم با اقدام جهادی در حال ساخت و ساز هستند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: با توجه به اینکه تقریباً نیمی از زائران اربعین بانوان هستند ،۶۰ موکب ویژه خواهران در پایانه‌های مرزی و مسیرهای بین راه مستقر خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ