آمادگی ارتش برای خدمت‌ رسانی به زائران اربعین در مرزهای خوزستان

اقتصاد ایران: اهواز - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش از آمادگی کامل ارتش برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمزه بیدادی عصر امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی اربعین حسینی در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب که با حضور فرماندهان یگان‌های تابع برگزار شد، اظهار کرد: ارتش در چهار محور امنیت، خدمات درمانی، مواکب و فرهنگی به زائران در مرز چذابه و شلمچه خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: بر اساس قانون اساسی، ارتش مسئولیت اصلی حفظ امنیت مرزها را بر عهده دارد و در ایام اربعین با تقویت مرزهای در حوزه‌های مختلف، امنیت کامل زائرین برقرار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه در حوزه درمانی ارتش هر ساله در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: در مرز چذابه بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش و در مرز شلمچه اورژانس پایگاه نیروی دریایی خرمشهر مستقر می‌شوند که علاوه بر آن اورژانس هوایی هوانیروز در اهواز و دزفول نیز آمادگی دارند در صورت نیاز در خدمت زائران باشند.

امیر سرتیپ بیدادی عنوان کرد: همچنین موکب‌های ارتش در هر ۲ پایانه مرزی در استان خوزستان جهت اسکان، برپایی نماز جماعت، میز پاسخگویی به سوالات شرعی و پذیرایی تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران به کشور، برپا است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب در کنار سایر نیروهای مسلح در ایام اربعین حسینی با حداکثر ظرفیت برای حراست از مرزهای استان و خدمت رسانی به زائران وارد میدان شده و در زمینه برپایی بیمارستان صحرایی و خدمات درمانی نیز در مرزهای چذابه و شلمچه پای کار هستند.

مرزهای چذابه و شلمچه ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان است که همواره در ایام اربعین حسینی هزاران زائر از سراسر کشور از این ۲ پایانه عبور می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ