بیانیه حماس در واکنش به شکنجه اسیران فلسطینی از سوی اشغالگران

اقتصاد ایران: جنبش حماس در بیانیه‌ای خواستار تشکیل کمیته بین‌المللی به منظور تحقیق درباره جنایات وحشیانه و هولناک صهیونیست‌ها در حق هزاران اسیر فلسطینی ساکن در غزه در پایگاه نظامی «سدی تیمان» شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حماس به ارتکاب جنایات ضد بشری از سوی اشغالگران علیه اسیران و بازداشت شدگان فلسطینی ساکن در نوار غزه در پایگاه نظامی صهیونیستی واکنش نشان داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم نازی صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی ساکن در نوار غزه در زندان‌های صهیونیستی خواستار مداخله فوری جهانی در توقف این اقدامات برنامه ریزی شده این رژیم و پیگرد آن در محاکم بین المللی شد.

پایگاه خبری روسیا الیوم شامگاه امروز دوشنبه گزارش داد که جنبش حماس شکنجه وحشیانه اسرای فلسطینی ساکن در نوار غزه در پایگاه نظامی «سدی تیمان» به دست نظامیان وحشی صهیونیستی را نشان دهنده ماهیت به دور از ارزش‌های انسانی این رژیم متجاوز عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است که سازمان ملل، نهادهای حقوقی و افکار عمومی جامعه جهانی نسبت به شکنجه برنامه ریزی شده رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی در حق فلسطینیان واکنش نشان داده و وضعیت آنان در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های این رژیم متجاوز را پیگیری نماید.

این بیانیه می‌افزاید: وزرای کابینه فاشیستی صهیونیستی که اکنون کارزاری را برای حمایت از این نظامیان جنایتکار به راه انداختند که بدون هیچ شک و تردیدی اثبات می‌کنند که آنچه در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های صهیونیستی علیه اسرای ما انجام می‌گیرد، کاملاً سیستماتیک و برنامه‌ریزی شده و طبق سیاست رسمی کابینه جنایتکار نتانیاهو و وزیر امنیت داخلی وی است.

در این بیانیه تصریح شده است: این جنایات هولناک ضد اسرای ما نیازمند مداخله فوری بین‌المللی برای متوقف کردن آن و اضافه کردن آن به پرونده جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری و دیوان کیفری بین‌المللی و برداشتن قدم‌های جدی برای محاکمه و بازخواست این نازی صفت‌ها به علت جنایات علیه اسرای فلسطینی و نقض وحشتناک قوانین بین‌المللی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ