۹۰ درصد زائران اربعین مرز مهران را انتخاب کردند

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۰ درصد زائران ثبت‌نام شده در سامانه سماح مرز مهران را برای گذر انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی عصر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی در اردبیل، اظهار کرد: از ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریورماه جابجایی زائران اربعین حسینی در استان اردبیل به انجام می‌رسد و تمام تلاش ما بر این است تا در این یک ماه از ظرفیت ناوگان حمل و نقل بین شهری استفاده کنیم تا زائران به راحتی سفر زیارتی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ راننده با ۲۸۲ دستگاه اتوبوس و در قالب ۶۰ شرکت حمل و نقل جابجایی زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهند که مقصد آنها ۶ نقطه مرزی تعیین شده خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پیشنهاد ما برای گذر زائران اربعین حسینی مرز تمرچین است و در کنار آن باتماق، مهران، چزابه و مرز خسروی نیز جز مرزهای پیشنهادی وزارت کشور به زائران است.

وثوقی افزود: دریافت بلیت از طریق سامانه اینترنتی و یا حضوری امکان‌پذیر است که زائران می‌توانند به صورت گروهی، هیأتی و یا انفرادی خرید بلیت را بر اساس ثبت‌نام در سامانه سماح انجام دهند.

وی در مورد قیمت تعیین شده برای جابجایی زائران نیز خاطرنشان کرد: کرایه جابجایی زائران از شهر اردبیل به مقصد پایانی مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره یک میلیون و ۱۸۲ هزار تومان تعیین شده است.

وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برای اتوبوس‌های ۳۲ صندلی ۹۸۵ هزار تومان، ۴۴ صندلی ۷۰۳ هزار تومان و ۴۴ صندلی وی آی پی یک میلیون و ۶۳ هزار تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: ما در حال حاضر هیچ مشکلی را در جابجایی زائران به مرزهای ایران و عراق نداریم و امیدواریم در بازگشت نیز با توجه به مدت زمان کوتاه سفر شرایط بهتری را شاهد باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: ما در پایانه‌های مسافربری با همراهی شرکت‌ها آماده ارائه خدمات هستیم و امیدواریم زائران به توصیه‌های اعلام شده مسئولان کشوری توجه کرده و عمده گذر خود را از مرزهای نزدیکتر انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ