تهیه ارز اربعین از سکوهای فعال داخلی/ثبت‌نام همچنان ادامه دارد

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: زائران اربعین حسینی از طریق ۶ سکوی فعال داخلی می‌توانند نسبت به تهیه ارز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی در اردبیل، اظهار کرد: از ۱۷ تیرماه تاکنون ۶ هزار نفر از استان اردبیل در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و مقدمات سفر زیارتی خود را آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای انجام سفر زیارتی اربعین حسینی تهیه گذرنامه رسمی یا زیارتی و ثبت‌نام در سامانه سماح جز اولویت‌ها و ضرورت‌ها است.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: افرادی که نسبت به تهیه گذرنامه و یا ثبت‌نام در سماح اقدام نکردند، نباید به مرزها مراجعه کرده چرا که امکان تردد آنها فراهم نمی‌آید.

احدی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۱۶ مردادماه جابجایی زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مسافربری انجام شده و روزانه چندین دستگاه اتوبوس این جابجایی را با سرعت به انجام می‌رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عمده زائران استان اردبیل علاقه‌مند به سفر از طریق پایانه مرزی مهران هستند ولی پیشنهاد ما انتخاب مرز تمرچین برای گذر زائران اربعین حسینی استان اردبیل است.

احدی اضافه کرد: در کنار زائران، موکب‌های عزاداری نیز با هماهنگی ستاد عتبات عالیات آماده ارائه خدمات در داخل کشور و کشور عراق هستند تا زائران بتوانند از این خدمات متنوع بهره ببرند.

وی به زائران اربعینی حسینی توصیه کرد سفر خود را در کوتاه‌ترین زمان و تا زمان اربعین انجام داده و بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند بلکه در انجام این سفر معنوی تسریع عمل بیشتری داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل یادآور شد: ۶ نقطه مرزی برای گذر زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده که از بین آنها می‌توانند مرز خود را تعیین و سفر زمینی و یا ریلی خود را از طریق خطوط راه آهن استان‌های همسایه انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ