۱۵ هزار نوجوان در مدارس فوتبال آموزش می‌بینند

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۵ هزار نوجوان در رده‌های سنی مختلف در مدارس فوتبال استان اردبیل آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر دوشنبه در بازدید از فعالیت مدارس فوتبال در اردبیل، اظهار کرد: ۱۵ مدرسه فوتبال استان اردبیل با اخذ مجوز قانونی در حال فعالیت هستند و ارائه برنامه‌های آموزشی را در گروه‌های سنی مختلف در فصل تابستان بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: در این مدارس بر اساس برنامه‌های استاندارد و مصوب شده توانمندسازی و استعدادیابی را شاهد هستیم و فوتبال آموزان مستعد انتخاب و به مسابقات ملی معرفی می‌شوند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ما در قالب رویدادهای مختلف به ویژه فستیوال مدارس فوتبال پایه استان سعی می‌کنیم تا این استعدادها را در گروه‌های سنی مختلف و در شهرستان‌ها برگزیده و معرفی کنیم تا امکان ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر فراهم آید.

نوتاش افزود: ما حمایت‌های لازم را از این مدارس فوتبال انجام می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا این مدارس نیز بتوانند در حوزه آموزش و استعدادیابی خوب عمل کرده و فوتبال استان را به نقطه غنی ارتقا دهند.

وی به تعامل خوب هیأت فوتبال با شهرداری و سپاه در حمایت از تیم‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر با حمایت‌های همه‌جانبه لیگ‌های منظم فوتبال را در استان شاهد هستیم و انتظار می‌رود با تقویت لیگ‌های پایه بتوانیم در بحث استعدادیابی شایسته و مناسب عمل کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: ما از فرصت‌های به دست آمده به رغم تنگناها و محدودیت منابع و امکانات سعی می‌کنیم به بهترین شکل استفاده کرده و فوتبال را به صورت پایه‌ای و ریشه‌ای مورد حمایت و تقویت قرار دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ