۳۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در باقرشهر بهره برداری می شود

اقتصاد ایران: ری- استاندار تهران گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی طی هفته دولت در باقر شهر بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری باقرشهر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز توفیق شد تا با سفر به باقرشهر شاهد تحویل خوب، عظیم و با برکت در حوزه‌های مختلف شهری باشیم اظهار کرد: در پی خیز بلند عمرانی باقرشهر دسترسی‌های قابل توجهی در زمینه کاهش ترافیک با ایجاد پل روگذر، تعریض خیابان‌ها، اصلاح هندسی خیابان‌ها و نیز انجام خدماتی در معابر و خیابان‌ها ایجاد شده که باعث وجود آرامش روحی و روانی شهروندان شده است.

استاندار تهران در ادامه گفت: ساخت رختکن که مکمل مجموعه ورزشی است و همچنین دسترسی‌هایی برای سهولت تردد به روستاهای همجوار از جمله خدماتی است که در این دوره مدیریت شهری به منصه ظهور رسیده است.

فخاری بیان کرد: تلاش و همت شهردار و مجموعه مدیریت شهری باقرشهر موجب شد که باقرشهر به عنوان شهر سنتی و ماندگار توأم با عزت و قهرمان‌پروری قرار بگیرد و این شهر در جایگاه رفیع خود حفظ شود.

فخاری عنوان کرد: امروز شاهد سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان در فاصله زمانی کوتاه بودیم که با همت شهردار باقرشهر اجرایی شده و ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه دیگر نیز تا ۲ ماه آینده و همزمان با هفته دولت در این منطقه آماده بهره برداری خواهد شد.

وی تأکید کرد: در باقرشهر شاهد همکاری، همفکری و پشتیبانی مردم عزیز این منطقه بودیم که بر این اساس از زحمات مدیریت شهری باقرشهر قدردانی می‌کنم زیرا که نقطه امید بوده و این میزان از همراهی در سطح استان تهران بی‌سابقه است.

استاندار تهران در پایان گفت: با همراهی و همفکری و تلاش مدیریت شهری، افق بلندی پیش روی باقرشهر است و پروژه‌های بالای ۱۰ تا ۱۵ سال برای رفاه و آرامش شهروندان تعریف شده و لازم است از طریق رسانه‌ها باید به سمع و نظر مردم برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ