آغاز دور جدید فعالیت های ستاد مردمی اربعین در قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین از آغاز دور جدید فعالیت های این ستاد در استان با هدف تسهیل پیاده روی اربعین برای زوار و مواکب خبر داد.

احمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت ستاد مردمی اربعین برای تسهیل پیاده روی اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین امسال با شعار «کربلا، طریق الاقصی» برگزار می‌شود و در استان قزوین جلسات متعددی برای هماهنگی بین ستاد اربعین استان، ستاد مردمی اربعین و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات برگزار شده تا پیاده روی در خور شانی داشته باشیم.

وی افزود: ستاد مردمی اربعین به دنبال تسهیل ارتباطات مردمی و فعالیت موکب ها و پشتیبانی مردمی از این موکب ها در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی، فرهنگی و زیرساختی است.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین ادامه داد: ارتباط خوبی با مواکب ایجاد شده تا در بحث اعزام زائر، خدمات مربوط به زائر و تسهیل گری برای مواکب جهت حضور در پیاده روی فعالیت خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم در پیاده روی اربعین از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز می‌شود، اضافه کرد: کار موکب ها تقریباً در روز اربعین به پایان می‌رسد و زائرین باید به گونه‌ای رفت و آمد خود را برنامه ریزی کنند که بعد از اربعین در عراق به مشکل بر نخورند.

احمدی از معرفی راه‌های ارتباطی با ستاد برای جمع آوری کمک‌های مردمی در روزهای پیش رو خبر داد و عنوان کرد: همچنین در روزهای آینده همایشی برای موکب ها و دست اندرکاران پیاده روی اربعین در قزوین برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این همایش با هدف ایجاد وحدت و همراهی بیشتر موکب ها با یکدیگر و استفاده از تجربیات سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ