اجرای نمایش «بک تو بلک» در ۶ شهر ایران

اقتصاد ایران: رشت- نویسنده و کارگران نمایش «بک تو بلک» از اجرای این نمایش در ۶ شهر ایران خبر داد و گفت: با توجه به استقبال کم نظیر رشتوندان، این نمایش دوباره در رشت اجرا می‌شود.

سجاد افشاریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای نمایش بک تو بلک از سال ۱۴۰۰ در پردیس تئاتر شهرزاد تهران آغاز شد که مورد استقبال ویژه علاقه مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی قرار گرفت.

نویسنده و کارگران نمایش «بک تو بلک» از اجرای این نمایش در ۶ شهر ایران خبر داد و اضافه کرد: این نمایش پس از اجرا در رشت به شهرهای گرگان، مشهد، یزد، تبریز و کرمان برود.

افشاریان با بیان اینکه اجرای دوباره نمایش «بک تو بلک» در رشت به خاطر استقبال رشتوندان از این نمایش بوده است، گفت: دوره قبل اجرای این نمایش در شرایط کرونا صورت گرفت و تعداد بی شماری از گیلانی‌ها و رشتوندان موفق به تماشای آن نشدند و می‌طلبید که اجرای آن دوباره در رشت اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به استقبال مردم از نمایش «بک تو بلک» افزود: نمایش «بک تو بلک» به سوالات و نیازهای مخاطب پاسخ می‌دهد و همین موضوع منجر به مخاطب پذیری و استقبال مردم شده است.

این کارگردان تئاتر با اشاره به ادعای تشابه سازی علی قصه «بک تو بلک» با شخصیت «علی کوچولوی» معروف تلویزیون تصریح کرد: علی نمایش «بک تو بلک» همان شخصیت علی کوچولو نیست.

به گفته افشاریان، وقتی نمایشنامه را می‌نویسم شخصیت‌ها پایشان روی زمین است و از یک بستر رئالیستی سرچشمه می‌گیرد و نویسنده سعی می‌کند از تجربیات شخصی خودش بهره ببرد، ما دهه شصتی‌ها مسیر و راه‌های مشترک داریم و علی کوچولو هم یکی از آن شخصیت‌ها است که در دوره ما سپری شده و ربطی به خود شخصیت ما ندارد.

وی که پیش از حضور در تلویزیون و کاری چون خندوانه و سریال‌های تلویزیونی، فعالیتش را با تئاتر آغاز کرده است، می‌گوید: در بیست سالگی جایزه نمایش برگزیده تئاتر فجر را دریافت کردم و در تئاتر فعال بودم، ولی بعد از برنامه‌هایی شکل می‌گیرد که با آن شناخته می‌شویم.

سجاد افشاریان کارگردان تئاتر در کنار نمایش «بک تو بلک»، نمایش‌هایی چون «هیدن»، «آنتیگونه»، ««فراموشی»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» و «آن برد» را نیز خلق و کارگردانی کرده است‌.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ