فضای مجازی بهترین بستر نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جدال حق و باطل ادامه دارد و فضای مجازی بهترین بستر نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست؛ چون تا زمانی که مقاومت در برابر ظلم وجود دارد و پایدار است، این وظیفه نیز استمرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: با تمام ظلم و فشارهای رژیم صهیونیستی، اما شاهد مقاومت مردم غزه در برابر این جنایات هستیم و در این میان فعالان فضای مجازی، نقش مهمی در تبیین مقاومت و افشای جنایات بر عهده دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب کشور از همه آزادگان و ملت‌ها خواستند که برای مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی به‌عنوان باند جنایتکار در غزه به پا خیزند.

یوسفعلی زاده گفت: بیش از ۳۳۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رسید که ارزشیابی و داوری شد و ۴۰ اثر منتخب به مرحله کشوری معرفی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار کرد: از مجموع آثار رسیده، در نهایت ۱۰ اثر در حوزه‌های مختلف نیز به عنوان آثار برتر استانی معرفی شد و از تولیدکنندگان این آثار نیز تقدیر به عمل آمد.

وی بر اهمیت انسجام‌بخشی و هدفمند کردن تلاش‌ها در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و افزود: جدال حق و باطل ادامه دارد و فضای مجازی بهترین بستر نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ در این مراسم از فعالان برتر حوزه فضای مجازی در زمینه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت تقدیر و تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ