قرارگاه مقابله با مالخران در پلیس اصفهان تشکیل شد

اقتصاد ایران: اصفهان - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل قرارگاهی برای تشدید مقابله با مالخران در این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مالخران درواقع یکی از مهمترین ضلع از اضلاع هرم وقوع سرقت در جامعه هستند و اگر آنان نباشند سارقان انگیزه‌ای و هدفی برای سرقت ندارند و چرا که نمی‌دانند با مالی که دزدیده‌اند چه باید بکنند.

وی افزود: در همین راستا قرارگاه مقابله با مالخران در فرماندهی انتظامی استان اصفهان راه اندازی و جلسات ویژه ای برای شناسایی و رصد فعالیت این افراد و نحوه برخورد با آنان برگزار شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۲ مرحله طرح مقابله با مالخران و صنوفی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند اجرا شده و در مجموع ۲۱ مالخر دستگیر و اموال مسروقه ۱۵ فقره پرونده از مخفیگاه این مالخران کشف شد.

سردار هاشمی فر از برخورد با صنوف دست دوم فروشی که مبادرت به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند خبر داد و گفت: در مجموع از ۵۴۱ واحد بازدید به عمل آمده که در نهایت به متصدیان ۷۳ واحد صنفی تذکر داده شد، از متصدیان ۶۶ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد، متصدیان ۵ واحد صنفی اخطار پلمب دریافت کردند و ۲۸ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالخران در تیررس پلیس قرار دارند و دیر یا زود گرفتار خواهند شد اظهار دشات: به افرادی که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت دارند هشدار می‌دهم که هرچه زودتر در رفتار خود تجدید نظر کرده و دست از کار ناشایست خود بردارند و از شهروندان هم می‌خواهم هرگونه اطلاعاتی در خصوص فعالیت افراد مالخر دارند موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ