موکب‌ها میدان‌دار اصلی ستاد اربعین هستند

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: باید شرایط برای میدان‌داری شایسته موکب‌ها و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز دوشنبه در ستاد اربعین لرستان، اظهار داشت: باید شرایط مناسبی برای رفت‌وآمد زائران اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود.

وی افزود: با اقدامات صورت‌گرفته، اکنون شرایط مناسبی در مسیر اربعین استان و همچنین مرزها فراهم شده است و دولت نیز حداکثر تلاش خود را برای آسایش و راحتی زائران در استان و خاک عراق به کار خواهد گرفت.

استاندار لرستان، اظهار کرد: مردم و خیران نیز باید به سرپرستان موکب‌ها کمک کنند تا امکانات در شأن و مناسبی برای پذیرایی از زائران فراهم شود و میزبانی شایسته‌ای داشته باشند.

شفقت، با تأکید بر اینکه موکب‌ها میدان‌دار اصلی ستاد اربعین هستند، بیان کرد: باید شرایط برای میدان‌داری شایسته موکب‌ها و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

وی ادامه داد: در پیک رفت‌وآمدها امکان انتقال وسایل و لوازم موکب‌ها نیست و باید از قبل تدارکات لازم برای ارسال امکانات دیده شود.

استاندار لرستان، گفت: جهاد کشاورزی نیز باید همکاری لازم را برای در اختیار قراردادن امکانات سردخانه‌ای خود برای حمل مواد فاسدشدنی موکب‌ها به کار گیرد.

شفقت، افزود: مواکبی که در عراق فعالیت می‌کنند نیاز به کمک دارند و باید تمامی دستگاه‌هایی که امکانات و تجهیزات حمل دارند به یاری این موکب‌ها بیایند و همچنین حمایت‌های دیگری همچون فراهم‌کردن لاستیک و سوخت موردنیاز ماشین‌آلات حمل باید صورت گیرد و هماهنگی خوبی بین مدیران استانی و موکب داران برای خدمت‌رسانی به زائران وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ