۱۲۰ اثر به رویداد جوانی جمعیت هرمزگان ارسال شده است

اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: ۱۲۰ اثر به رویداد جوانی جمعیت هرمزگان در بخش‌های مختلف ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محدثه درویشی در خصوص دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان، گفت: این دوره از رویداد با رویکرد تخصصی و همکاری مرکز جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله اطلاع‌رسانی فراخوان این رویداد از اردیبهشت ماه آغاز و آثار فعالان این بخش در محورهای رسانه، هنر، نخبگان، خانواده، مدیران و دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی دریافت شده است.

درویشی در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه رویداد، توضیح داد: بیش از ۱۲۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رسیده که توسط داوران بررسی و آثار برگزیده انتخاب شدند و فردا سه شنبه ۹ مردادماه در آئین اختتامیه برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه و جلب توجه بیشتر اقشار مختلف به موضوع جمعیت و فرزندآوری در سطح استان اظهار کرد: تربیت کنشگر جمعیت از اهداف مهم رویداد است که در کنار شناسایی و معرفی فعالان این عرصه دنبال می‌شود در همین راستا با هدف گفتمان‌سازی مسئله جمعیت و بیان آثار مثبت افزایش جمعیت، دوره آموزشی دو روزه‌ای نیز از روز گذشته آغازشده و ۱۳۰ نفر از فعالان و علاقمندان به این حوزه مهم در این دوره شرکت دارند.

وی ضمن قدردانی از همکاری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان در برگزاری باکیفیت کارگاه آموزشی، افزود: در این دوره اساتید صاحب‌نظر در زمینه جمعیت مباحثی در خصوص اثرات افزایش و جوانی جمعیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ارائه راهکارها و افزایش توان پاسخگویی به شبهات جمعیتی را با کنشگران و کارشناس مطرح می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ