امنیت مردم خط قرمز پلیس است

اقتصاد ایران: فومن- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از ۶۲ درصدی سرقت ها توسط پلیس گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین حسن پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: امروز افتخار این داشتیم که در شهر مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله بهجت و دیار مردمان انقلابی و همیشه در صحنه باشیم.

وی با بیان اینکه امنیت در همه جوامع دنیا در طول دوران تاریخ همواره از جایگاه بالایی برخوردار بوده است، افزود: فتح قله‌های پیروزی داشتن امنیت است چرا که این مهم بهای خون ۲۶۰ هزار شهید از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه برای ماندگاری این نظام خون‌های بسیاری ریخته شده است، ادامه داد: برای اعتلای امنیت همگان باید تلاش کنند چرا که یک تکلیف است و خدا را شکر امنیت مطلوبی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است، تصریح کرد: تمام نا امنی‌هایی که در دنیا شاهد آن هستیم از آمریکا و اسرائیل کودک کش است.

وی با اشاره به اینکه موضوع نظم و امنیت برای نیروی انتظامی یک تکلیف است و هر فردی بخواهد برای مردم ایجاد مزاحمت کند پلیس در چارچوب قانون با وی برخورد خواهد کرد، گفت: ایجاد امنیت از مطالبات به حق مردم و خط قرمز پلیس به شمار می‌رود.

حسن پور با تاکید بر اینکه در موضوع سرقت ۱۸ درصد کاهش مواجه هستیم، ادامه داد: بیش از ۶۲ درصد نیز این سرقت‌ها توسط پلیس کشف شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ تن انواع مخدر در گیلان کشف و ضبط و ۷۴۰۰ نفر در این خصوص دستگیر شده است، گفت: بیش از ۴۱۹ مرحله پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده طی ۴ ماه توسط پلیس پاکسازی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه برخورد با اراذل و اوباش در اولویت پلیس قرار دارد، ادامه داد: بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان در بحث قاچاق کالا و ۱۷۱ درصد برخورد صورت گرفته است.

حسن پور با بیان اینکه در بخش تصادفات فوتی طی ۴ ماه با کاهش ۱۸ درصدی و خسارتی ۱۵ درصد مواجه بوده‌ایم، گفت: پلیس همواره در کنار مردم هستیم و با مشارکت مردم توانسته‌ایم که در برخی جرایم کاهش داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۱۷۰ هزار نفر با رشد ۳۱ درصدی با سامانه ۱۱۰ مردم تماس گرفته‌اند، تصریح کرد: ۲۰۰ هزار از این تماس‌ها منجر به عملیات و نتیجه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ