سبزپوشان پاس به دنبال بازگشت به روزهای خوب/ چراغ سبز مسئولان

اقتصاد ایران: همدان- تیم فوتبال پاس همدان در فصل پیش‌رو به دنبال رقم زدن اولین صعود به فوتبال ایران است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها* محمدرضا بهرامی‌صفت: داستان انتقال تیم فوتبال پاس و همدان آنقدر تکرار شده که دیگر همه از قصه پر غصه این تیم آگاه هستند، تیمی که بعد از سقوط از لیگ برتر فوتبال کشور دیگر روزهای خوبی را به خود ندید.

آسمان پاس در این سال‌ها همواره تیر و تار بوده تیمی که روزگاری عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده بود و همچنان این عنوان را یدک می‌کشد و بعد از پاس تیمی از فوتبال ایران نتوانسته به قله آسیا تکیه بزند، سال‌هاست روزگار خوبی را نمی‌گذراند.

پاس در همدان سقوط به لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را هم به خود دید و شاید اگر خرید امتیاز نبود، لیگ برتر استان همدان را هم به خود می‌دیدید.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات این تیم در تمام این سال‌های اخیر مباحث مالی بوده تا جایی که چندین بار پیش آمده به دلیل عدم توان هزینه سفر نتوانسته یک بازی خارج از خانه را به مقصد سفر کند.

واریزهای ۱۰ تا ۲۰ درصدی تا نیم فصل به بازیکنان و صفر درصدی به کادر فنی، عدم توانایی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشکلاتی بوده که در هر فصل یقه این تیم را گرفته است.

سبزپوشان پاس به دنبال بازگشت به روزهای خوب/ چراغ سبز مسئولان

اما گویا در فصل پیش‌رو اوضاع برای این تیم با رأی آوردن عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان در مجلس شورای اسلامی و حمایت ویژه حمیدرضا حاجی‌بابایی از پاس شرایط برای حمایت از پاس فراهم است.

مسئولان استان همدان و دستگاه ورزش برای پاس چراغ سبز نشان داده‌اند و همه برای صعود پاس متحد شده‌اند.

با تمام توان برای موفقیت پاس خواهیم جنگید

هادی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قبول هدایت تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: در این فصل با حضور عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان به عنوان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و حمایت‌های حمیدرضا حاجی‌بابایی دیگر نماینده همدان در مجلس با توجه به فوتبالی بودن این ۲ نماینده و علاقه آنها به نام پاس شرایط موفقیت را فراهم دیدیم.

وی افزود: همچنین هر ساله پاس یک هفته به مسابقات جمع می‌شد اما امسال یک همت خوبی برای موفقیت تیم فوتبال پاس در استان به وجود آمده و امیدوارم شرایط مالی و پشتیبانی این تیم مناسب‌تر از هر زمانی باشد.

سبزپوشان پاس به دنبال بازگشت به روزهای خوب/ چراغ سبز مسئولان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه تیم جوان و آینده‌داری را راهی مسابقات خواهیم کرد، گفت: همواره در تمام تیم‌هایی که حضور داشتم تیم خوبی را بسته‌ایم در این فصل نیز به دنبال بستن یک تیم جوان و باانگیزه در کنار استفاده از فاکتور بازیکنان باتجربه هستیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: قرارداد من در تیم فوتبال پاس ۲ ساله بوده و نگاه بلند مدت به این تیم دارم.

وی با بیان قطعاً برای صعود و کسب بهترین نتایج خواهیم جنگید، بیان کرد: به طور قطع جایگاه تیم بزرگ پاس در لیگ دسته دوم نیست و باید پاس را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: هیچ سالی فوتبال در استان این اتحاد و همدلی برای پاس وجود نداشته و امسال از نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش همه به دنبال صعود پاس هستند و ما با تمام توان برای این مهم خواهیم جنگید.

وی با اشاره به سطح لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: نسبت به چند فصل اخیر با کاهش تعداد تیم‌ها و نظارت بر زیرساخت‌های تیم‌ها همچنین ورود خوب پول‌های کلان به این لیگ باعث شد سطح لیگ دسته دوم افزایش پیدا کند.

گل‌محمدی افزود: امروز مالکان تیم‌ها هزینه‌های خوبی در لیگ دسته دوم انجام می‌دهند که باعث می‌شود بازیکنان و تیم‌ها شخصیت بگیرند.

وی با اشاره به هواداران تیم فوتبال پاس گفت: تیم فوتبال پاس سرمایه اجتماعی خوبی در استان دارد و هواداران زیادی چشم‌شان به موفقیت این تیم دوخته شده است.

سبزپوشان پاس به دنبال بازگشت به روزهای خوب/ چراغ سبز مسئولان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: از هواداران متعصب تیم فوتبال پاس می‌خواهم از هفته نخست در کنار ما باشند تا بتوانیم این راه سخت را برای رسیدن به لیگ دسته اول با کمک آنها هموار کنیم.

حمایت‌ها از پاس همچنان ادامه دارد

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت از تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: در سال‌های اخیر همواره دستگاه ورزش زیرساخت‌های لازم را به صورت رایگان در اختیار باشگاه قرار داده است.

وی افزود: ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج برای برگزاری مسابقات رسمی و ورزشگاه‌های شهدای قدس، شهید مفتح و شهید شمسی‌پور جهت تمرینات و هتل ورزش مجموعه شهید حاجی‌بابایی از طرف دستگاه ورزش در اختیار پاس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم را برای باشگاه پاس فراهم خواهیم کرد، گفت: پاس یکی از برندهای قدیمی فوتبال ایران بوده و باید مجموعه مدیریتی استان تلاش کنیم این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد.

حقیقی خاطرنشان کرد: در فصل پیش‌رو برای موفقیت و صعود تیم فوتبال پاس در کنار این تیم هستیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان سال‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و همچنان طعم صعود به دسته بالاتر را در این سال‌ها نچشیده و در فصل پیش‌رو مجموعه مدیریتی استان همدان به دنبال کسب موفقیت هستند تا طلسم روزهای تاریک این تیم شکسته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ