بازرسان اداره کار استان یزد در کشور برتر شدند

اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: استان یزد در بازرسی فضای عمومی و اقدامات انجام شده در شاخص‌های ارزیابی شده رتبه اول کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ محمدرضا فلاحتی گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این اداره کل در سال گذشته توانست رتبه نخست کشوری را در حوزه فضای عمومی به دست آورد.

وی افزود: محورهای بازرسی شامل چهار محور اصلی سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی، شایستگی‌های مدیریتی و شورای هماهنگی بود، که بر اساس اسناد بالادستی و تکالیف عمومی دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: از اهداف این بازرسی می‌توان به همسوسازی، ایجاد انسجام و هماهنگی در انجام و تحقق مأموریت‌های محوله واحدهای تابعه در استان‌ها؛ بررسی وضعیت سازمان‌های تابعه در استان‌ها به طور عمومی و وضع هماهنگی بین سازمانی به طور خاص؛ احصاء جمع بندی و انعکاس هدفمند عمده ترین چالش‌ها و مسائل مبتلابه ادارات کل اجرایی سراسر کشور به حوزه‌های تخصصی ذیربط در ستاد برای بررسی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم؛ شناسایی مسائل و مشکلات مشترک ادارات کل اجرایی و ارائه خط مشی مسنجم و راهگشا در جهت حل مسائل و دیگ موارد اشاره کرد.

فلاحتی ادامه داد: در محور سلامت اداری شاخص‌هایی چون برنامه عملیاتی ارتقا سلامت اداری و مصوب در کمیته، کار گروه ارتقای سلامت اداری، رفع نقاط آسیب پذیر و گلوگاه‌های اجرایی، کانال‌های ارتباطی اطلاع رسانی مقررات سلامت اداری به مراجعین در جهت کاهش فساد، تدوین و اجرای برنامه بازرسی از واحدهای تابعه و بخش خصوصی مرتبط، شفاف سازی مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفت.

وی همچنین افزود: در محور حقوق شهروندی ابلاغ مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به واحدهای تابعه، بروز رسانی آموزش حقوق شهروندی به مدیران و کارکنان، رصد مستمر اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری در تمامی واحدهای تابعه، استقرار میز خدمت، محور ارتقا سلامت اداری، مسؤلیت پذیری پاسخگویی در آخرین دوره ارزیابی عملکرد، محور ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی و … بررسی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ