سرآمدان علمی اردبیل تجلیل می‌شوند/ تجلیل از ۴۷ نخبه اردبیلی

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: سرآمدان، نام آوران و نخبگان علمی استان اردبیل چهاردهم مرداد ماه در اردبیل تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در نزدیک به دو دهه فعالیت بنیاد نخبگان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر قدرشناسی جایگاه نخبگان به عنوان آبرو و عنصر تحولی جامعه تلاش کردیم تا به این جایگاه ارزش و بهای خاص بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در سال‌های اخیر در صنایع دفاعی، امنیتی، پزشکی، نانو، هوافضا و سایر عرصه‌ها پیشرفت محیرالعقولی داشته به طوری که ایران براساس آخرین رتبه بندی جهانی در تولید علم جایگاه پانزدهم کشور را دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به رسالت پنجگانه این مجموعه گفت: شناسایی، حمایت، توانمندسازی، اثربخشی و تکریم و الگوسازی نخبگان جزو رسالت‌های اصلی است که ما تلاش می‌کنیم در همه این بخش‌ها به وظیفه و رسالت خود عمل کنیم.

داوری بیان کرد: دانش آموزان مستعد در قالب طرح شهاب مورد حمایت قرار می‌گیرند و در کنار آن از دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید و هیأت علمی دانشگاه‌ها، مخترعان و نوآوران و چهره‌های برتر ادبی، هنری و قرآنی حمایت‌های همه جانبه انجام می‌شود.

وی از جذب نخبگان در دستگاه‌های مختلف اجرایی خبر داد و تصریح کرد: با شکل گیری هیأت‌های اندیشه ورز سعی می‌کنیم تا مشکلات، نارسایی‌ها و بسیاری از آسیب‌های جامعه را با راهکارهای منطقی و درست حل و فصل کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل اضافه کرد: در راستای الگوسازی نخبگان قرار است برنامه آئین تکریم سرآمدان، نام آوران و نخبگان اردبیلی ۱۴ مرداد ماه در مجتمع فدک اردبیل برگزار شود.

داوری اظهار کرد: از بهمن ماه کارهای مقدماتی و برنامه ریزی برای برگزاری این مراسم با تأکیدات شورای فرهنگ عمومی آغاز شده و با تشکیل کمیته‌های تخصصی از بین نخبگان متعدد در عرصه‌های مختلف سعی کردیم تا افراد برجسته در ۱۰ سال اخیر را براساس استانداردهای تعریف شده انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۴۷ سرآمد علمی استان شامل برترین‌های کنکور با رتبه زیر ۱۰، یک درصد دانشمندان برتر جهان و همچنین مخترعان و نوآوران سطح بین المللی است که با توجه به دایره محدود و استاندارد در این مرحله از ۴۷ نفر نخبه استانی تجلیل خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: این مراسم ۱۴ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در مجتمع فدک اردبیل و با حضور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ