خانه مطبوعات اصفهان در مسیر همدلی و تعامل

اقتصاد ایران: اصفهان – پرسابقه‌ترین خانه مطبوعات ایران در مسیر همدلی و تعامل است و ضروری است مسؤولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پیش انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با حضور ۶۰ درصدی اعضا برگزار شد. در این انتخابات که از میان ۳۱۸ نفر عضوی که حق رأی داشتند بیش از ۱۸۰ نفر شرکت کردند اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسان انتخاب شدند.

ناصر بهروان، سید محمدی قلمکاریان، زهره قندهاری، سید مهدی رضوی، محمدرضا کلاهدوزان، احمدرضا منزه و محمدرضا شواخی زواره به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و رضا فتوح و منوچهر احدی نیز به عنوان بازرس برای سه سال راهی خانه مطبوعات اصفهان شدند.

تقریباً بیشتر اعضای جدید هیئت مدیره از لیستی رأی آوردند که شعار همدلی و همراهی می‌دادند و حالا خانه مطبوعات اصفهان در مسیر همدلی و تعامل قرار گرفته است.

شاید مهم‌ترین وظیفه همه اعضا چه آنها که در این انتخابات شرکت کردند و چه کسانی که رأی ندادند کمک و همراهی با منتخبان هیئت مدیره جدید است تا بتوان مشکلات پیش روی اصحاب رسانه اصفهان را مرتفع کند.

حالا که دولت چهاردهم با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب کار خود را آغاز کرده تشکل‌های صنفی همچون خانه مطبوعات قادر هستند که به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه مدنی دولت را در مسیر رشد و ارتقای اعضا، پیگیری مطالبات، ارائه مشاوره، تصمیمسازی یاری کنند.

خانه مطبوعات اصفهان نیز که با سه دهه سابقه به عنوان پرسابقه ترین خانه مطبوعات کشور شناخته می‌شود همواره توانسته با تداوم و پایداری زمینه کار تیمی در حوزه رسانه را فراهم کند.

در زمانه‌ای که شاهد تغییرات روزافزون در زمینه رسانه‌های رسمی و ظهور و بروز رسانه‌های اجتماعی و برخی انسان رسانه‌ها و میکرو رسانه‌ها هستیم این تشکل‌های رسانه‌ای هستند که می‌توانند با تأثیر بر دائقه مخاطب و تغییر در ساختار رسانه، تحولی هوشمندانه در اقتصاد و اثرگذاری رسانه‌ها داشته باشند.

خانه مطبوعات در دوره جدید می‌تواند با همت و مشارکت اعضا و با چاشنی نوآوری، آینده پژوهی رسانه‌های استان را توانمند و پویا ساخته و در مسیر حرکت درست رسانه‌های اصفهان مؤثر باشد و تأثیر مناسبی بر تصمیمات اساسی و حیاتی استان در دولت چهاردهم بگذارد.

در این دوره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و تمامی اهالی رسانه و خانه مطبوعات اصفهان هر کدام وظایف خطیری دارند تا به اعضایی که رأی دادند و در این دوره انتخابات خانه شرکت کردند اجازه دهند مسیر همدلی ادامه پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ