حق و حقوق وزنه‌برداران تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بودجه باشگاه به تازگی مصوب شده و هنوز از این بودجه جدید دریافتی نداشتیم، فکر می‌کنم تا ۱۰ روز آینده مطالبات وزنه‌برداران پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم وزنه‌برداری ذوب آهن سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد اما از آن زمان تا به الان که حدوداً ۷ ماه می‌گذرد وزنه‌برداران این تیم حق و حقوق خود را دریافت نکردند و این اتفاق موجب ناراحتی این تیم شده است.

طبق وعده باشگاه ۵۰ درصد مطالبات وزنه‌برداران پرداخت شده و مابقی آن قرار بود در اردیبهشت ماه پرداخت شود اما با گذشت چندین ماه خبری از واریزی نیست. البته بدعهدی ذوب آهن اتفاق تازه‌ای نیست و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هم باشگاه ذوب آهن در تسویه قرارداد وزنه‌برداران بدقولی کرد و اعتراض آن‌ها را به همراه داشته است.

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره پرداخت حق و حقوق تیم وزنه‌برداری ذوب آهن در لیگ برتر گفت: مگر می‌شود باشگاه ذوب آهن حق و حقوقی داشته باشد و آن را پرداخت نکند؟! بودجه باشگاه ذوب آهن به تازگی مشخص شده و متأسفانه دوستان خیلی زود مصاحبه کردند. ما این موضوع را به وزنه‌برداران و حتی سرپرست تیم هم اطلاع دادیم.

وی اظهارداشت: بودجه باشگاه به تازگی مصوب شده و هنوز از این بودجه جدید دریافتی نداشتیم، فکر می‌کنم تا ۱۰ روز آینده مطالبات وزنه‌برداران پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به این موضوع که برخی تیم‌ها و از جمله وزنه‌برداری معترض هستند و معتقدند بیشترین بودجه باشگاه صرف فوتبال می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع توسط مدیر مجمع و مدیرعامل شرکت سهامی مشخص می‌شود، بنده مأمورم و معذور. اینکه بیشترین بودجه به کدام رشته تعلق بگیرد توسط مجمع مشخص می‌شود.

نکیسا در پاسخ به این سوال که چرا وزنه‌برداران با وجود اینکه مطالباتشان به صورت کامل پرداخته نشده اما مجبور شدند چک را تحویل باشگاه بدهند، گفت: باشگاه ذوب آهن چک کسی را نگرفته است، به حساب کسی که پول واریز شده قاعدتاً باید چک آن را تحویل بدهد. این طور نیست که هم چک دستشان باقی بماند و هم پول دریافت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ