پرداخت ۹۶ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی

اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۹۶ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی اظهار کرد: ۲۶ درصد از بهای گندم تحویلی هر کشاورز که تاریخ ۱۵ تیر ماه گندم خود را تحویل داده اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل به گندمکاران پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شروع شده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری و هماهنگی مسئولین ارشد استانی باقی‌مانده مطالبات گندمکاران به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می‌گردد.

زمانی گفت: تاکنون ۲۴۶ هزار و ۵۲۹ تن گندم از کشاورزان زنجانی در قالب خرید تضمینی تا مورخ ۷ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون ۳۶ هزار و ۴۱۵ محموله گندم از ۱۱ هزار و ۷۹۰ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مراحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۲ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ