اجرای طرح «عصر جدید مسجد» در مساجد مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: طرح «عصر جدید مسجد» در راستای برنامه های اوقات فراغت با شعار «مسجد کانون نشاط» در این استان در حال برگزاری است.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل اوقات فراغت و حضور فعال دانش آموزان در مساجد، طرح «عصر جدید مسجد»، بیش از ۱۰۰ مسجد مجری برگزاری برنامه‌های تابستان امسال با شعار «مسجد کانون نشاط» در استان مرکزی است.

وی افزود: بازی و تربیت یکی از مؤلفه‌های طرح عصر جدید مسجد است که وجه تمایز این برنامه با محور فعالیت برنامه‌های سال گذشته محسوب می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: شرکت کنندگان در کلاس‌های طرح عصر جدید مسجد از محورهای آموزشی و فرهنگی در عناوین قرآن و عترت و اخلاق و اعتقادات، کتاب و کتاب خوانی، مهارت و فن آوری، سرود و نویسندگی در قالب‌های متنوع بهره‌مند می‌شوند.

انقانی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی طبق سنوات گذشته به فراخور نیاز مخاطبین در ایام اوقات فراغت میزبان برنامه‌های مختلف هستند.

وی افزود: امسال به دلیل تقارن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حضور بچه‌ها در مسجد بیشتر است و رویکرد کلاس‌های اوقات فراغت جنبه مناسبتی در این ایام را دارد.

انقانی با اشاره به ارتباط گیری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با دستگاه‌های همسو در سطح استان به جهت قوت گرفتن برنامه‌های اوقات فراغت در مساجد گفت: امید است با همکاری نهادهای مرتبط شاهد رونق مسجد در همه زمینه‌ها باشیم.

وی افزود: مراسم افتتاحیه به صورت جداگانه در بیشتر کانون‌هایی که مجری برنامه‌های اوقات فراغت هستند با حضور والدین و ارکان مسجد برگزار شده و پس از پایان کلاس‌ها و برگزاری اردوها مراسم اختتامیه به همراه تقدیر از برترین‌ها برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ