وضعیت مبهم پرافتخارترین تیم برای ورود به لیگ والیبال

اقتصاد ایران: تیم والیبال پیکان یکی از پرافتخارترین و باسابقه‌ترین باشگاه‌های ایران است، فعلا فعالیتی در لیگ برتر والیبال ندارد و به نظر می‌رسد با این شرایط فصل سختی پیش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ۱۱ مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز خواهد شد. در حال حاضر تیم‌های والیبالی در حال جذب بازیکنان خود هستند تا بتوانند حضور موفقی در لیگ برتر والیبال داشته باشند. باشگاه پیکان به عنوان یکی از باسابقه‌ترین باشگاه‌های ایران روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد. این باشگاه باسابقه وضعیت مبهمی در دو تیم خود دارد.

تیم فوتبال پیکان فصل گذشته راهی لیگ دسته اول شد و تیم والیبال پیکان هم روزهای بلاتکلیفی را دارد. در حالی که همه تیم‌های لیگ برتری والیبال این روزها به دنبال جذب بازیکن هستند اما وضعیت تیم پیکان مشخص نیست و نکته جالب اینکه کسی هم از وضعیت این تیم اطلاعی ندارد. پیکانی‌ها که در لیگ برتر والیبال افتخارات زیادی کسب کردند این روزها در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال بدون فعالیت هستند و تنها چند وقت پیش خبر تمدید قرارداد سه ساله پیمان اکبری با این تیم رسانه‌ای شد. پیکانی‌ها فصل گذشته عنوان سومی را از آن خود کرده بودند اما برای فصل آینده وضعیت مبهمی دارند.

با توجه به عدم فعالیت تیم پیکان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال این تیم فصل خیلی سختی را پیش رو دارد و حتی مشخص نیست در لیگ امسال حضور دارد یا خیر.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان هم پاسخگوی آخرین وضعیت تیم والیبال پیکان برای حضور در لیگ برتر نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ