اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 لو رفت؛ آیکون جدید، طراحی جذاب‌تر

اقتصاد ایران: اگرچه One UI 7.0 احتمالاً با تأخیر منتشر خواهد شد؛ اپلیکیشن ساعت پیش‌ از انتشار رابط کاربری جدید سامسونگ لو رفت.

طرفداران سامسونگ اکنون در انتظار اندروید ۱۵ و One UI 7.0 هستند. ازآنجاکه سامسونگ هنوز به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را منتشر نکرده است، انتظار می‌رود نسخه‌ی بتا One UI 7.0 که قرار بود در ۲۹ جولای (۸ مرداد) منتشر شود، با تأخیر در نیمه‌ی اول ماه آگوست (نیمه‌ی مرداد) دردسترس کاربران قرار بگیرد.

سامسونگ، اندروید ۱۵ و One UI 7.0 را مثل نسخه‌های قبلی، ابتدا دردسترس کاربران نسخه‌ی بتا قرار خواهد داد تا با استفاده از بازخورد کاربران، باگ‌ها و مشکلات آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند. One UI 7.0 ابتدا دردسترس کاربران گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24 اولترا قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن سامسونگ در رابط کاربری One UI 7
آیکون‌ها و ویجت‌های ساعت در One UI 7
اپلیکیشن سامسونگ در رابط کاربری One UI 7
زنگ هشدار در One UI 7
اپلیکیشن سامسونگ در رابط کاربری One UI 7
ساعت جهانی در One UI 7

پیش‌ از معرفی One UI 7، اپلیکیشن جدید ساعت سامسونگ و پیش‌نمایش زبان طراحی این شرکت لو رفت. نسخه‌ی v12.4.00.8 ساعت سامسونگ قبل از معرفی رابط کاربری One UI 7 ازطریق وب‌سایت APKMirror دردسترس برخی از کاربران قرار گرفته است و می‌توان آن را روی دستگاه‌هایی که دارای One UI 6 هستند نیز نصب کرد.

نسخه‌ی 12.3.21.3 اپلیکیشن ساعت سامسونگ
نسخه‌ی 12.3.21.3 ساعت سامسونگ
نسخه‌ی 12.3.21.3 اپلیکیشن ساعت سامسونگ
زنگ هشدار در نسخه‌ی 12.3.21.3 ساعت سامسونگ
نسخه‌ی 12.3.21.3 اپلیکیشن ساعت سامسونگ
ساعت جهانی در نسخه‌ی 12.3.21.3 ساعت سامسونگ

اگرچه به‌روزرسانی اپلیکیشن جدید ساعت با بازطراحی‌‌هایی در برخی از بخش‌ها همراه است؛ اما در کل تقریباً مشابه به‌ نظر می‌رسد. نوار پایین اپلیکیشن اکنون آیکون‌های بیشتری دارد.

تغییرات ساعت در هوم‌اسکرین واضح‌تر به نظر می‌رسد؛ چراکه صفحه‌ی ساعت بزرگ‌تر شده و عقربه‌ی ساعت‌شمار آن نیز به‌ رنگ قرمز درآمده است.

در به‌روزرسانی اپلیکیشن جدید ساعت، ویجت‌های مربوط‌ به آن نیز تغییر یافته‌اند و اکنون دارای اشکال بزرگ‌تر با زمینه‌‌های کاملاً مات هستند. ویجت ساعت آنالوگ دقیقه‌ها، ثانیه‌ها و ساعت را به‌طور دقیق نشان می‌دهد.

باتوجه‌به به‌روزرسانی اپلیکیشن ساعت به‌نظر می‌رسد سامسونگ به ایجاد المان‌هایی با گوشه‌های گرد تمایل دارد. تغییرات اپلیکیشن ساعت بیشتر جنبه‌ی بصری دارند. تب‌هایی مانند ساعت جهانی، کرنومتر، تایمر و ساعت که درون اپلیکیشن قرار دارند، اکنون همراه با نام و یک آیکون مخصوص نمایش داده می‌شوند.

فایل نصب اپلیکیشن ساعت را می‌توان از وب‌سایت APKMirror دانلود و با استفاده از یک اپلیکیشن مدیریت فایل، روی دستگاه‌های گلکسی که دارای رابط کاربری One UI 6.1 و بالاتر هستند، نصب کرد. کاربران در صورت عدم تمایل می‌توانند آن را به‌طور کامل حذف و مجدداً از پلی‌استور دانلود کنند. در این‌ صورت تمام هشدارها و سایر سفارشی‌سازی‌ها بازنشانی خواهند شد.

مقالات مرتبط
  • تغییراتی بزرگ در راهِ رابط کاربری سامسونگ؛ تصاویری از One UI 7 فاش شد
  • اکنون می‌توانید مرورگر اینترنت One UI 7.0 را به‌طور غیررسمی دانلود کنید!

در رابط کاربری One UI 7 آیکون‌ها سه‌بعدی، گردتر و بازطراحی‌شده خواهند بود و از انیمیشن‌های بسیار روان‌تر استفاده خواهد کرد. برخی از اپلیکیشن‌های به‌روزرسانی‌شده مانند ساعت و اینترنت سامسونگ اکنون نیز برای دانلود دردسترس کاربران قرار دارند.

One UI 7 از طراحی جدیدی برای Quick Panel استفاده می‌کند و بخش تنظیمات سریع و نوتیفیکیشن‌ها را در دو صفحه‌ی جداگانه نشان می‌دهد. سامسونگ در رابط کاربری One UI 7 از قابلیتی مشابه‌‌ جزیره‌ی پویا (Dynamic Island) استفاده می‌کند. قابلیت Continuity یکی‌ دیگر از ویژگی‌هایی است که در One UI 7 به کاربران امکان می‌دهد به تماس‌های صوتی و تصویری خود در حین استفاده از دستگاه‌های مختلف ادامه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ