مستاجران هم از جوایز با انرژی بهره مند می شوند

اقتصاد ایران: مجری طرح پویش با انرژی با بیان اینکه عضویت در نرم افزار شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی نیست، گفت: تمام مشترکان برق حتی مستاجران با صرفه‌جویی ۱۵ درصدی در قرعه‌کشی با انرژی شرکت داده میشوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خدادای بیان کرد: پویش با انرژی طرحی جهت جلب مشارکت هموطنان برای استفاده بهتر برق در ایام گرم سال است، مشارکت در آن نیز به سادگی صرفه‌جویی کردن در مصرف برق است. در این طرح صرفاً مشترکان باید نسبت به سال قبل در مصرف برق اعم از وسایل سرمایشی، ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی و … مدیریت مصرف داشته باشند در صورت صرفه‌جویی به سادگی وارد قرعه‌کشی ماهانه می‌شوند.

وی ادامه داد: جوایز این پویش ۳۰۰ عدد خودرو به همراه جوایز متعدد دیگر از جمله کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برق و الکترونیکی است.

مجری طرح پویش با انرژی با اشاره به اینکه مستأجران هم شامل این پویش می‌شوند، گفت: ملکیت معیار برنده شدن در پویش و شرکت داده شدن در قرعه‌کشی نیست بلکه کاربر انشعاب برق معیار شرکت در پویش است، بنابراین تمام هموطنان با صرفه‌جویی حداقل ۱۵ درصدی و استمرار آن بی شک در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

خدادادی عنوان کرد: برای راهنمایی هموطنان نرم افزار موبایلی به نام باانرژی در دسترس عموم قرار داده شده است. مشترکان، این برنامه کاربردی را با وارد کردن کد دستوری #١٥٢١* یا مراجعه به وبسایت با انرژی می‌توانند نصب کنند.

وی ادامه داد: همچنین داخل نرم افزار با انرژی یک شبیه‌ساز مصرف وجود دارد و قابلیت کنتور خوانی برای پایش مصرف برق تعبیه شده است تا مشترکان از محقق شدن صرفه‌جویی خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: با این وجود نصب و عضویت در نرم افزار، شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی نیست ولی با نصب برنامه و استفاده از راهکارهای آن شانس بیشتری برای برد وجود خواهد داشت.

مجری طرح پویش با انرژی هشدار داد: برنده‌های قرعه‌کشی‌های پویش با انرژی نیاز به اعلام شماره کارت به هیچکس ندارند، چراکه کیف پول اعضا در برنامه با انرژی شارژ و امکان خرید برای آنها ایجاد می‌شود. در این بین همکاران در شرکت‌های توزیع حتماً با این افراد تماس می‌گیرند، پس مشترکان برق مراقب باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند و شماره کارت بانکی خود را در اختیار هیچکس قرار ندهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ