کدام اسپری آبرسان صورت ایرانی برای خرید خوب است؟

اقتصاد ایران: اسپری آبرسان همان اسپری آب معدنی بوده که از چشمه های طبیعی معدنی استخراج شده و برند های مختلفی در زمینه تولید محصولات بهداشتی مراقبتی، اسپری آب را تولید و به بازار عرضه کرده اند. اسپری آب معدنی حاوی مقدار زیادی مواد مغذی و تغذیه کننده پوست بوده و به طور کلی برای طراوت و نرمی پوست و در برخی موارد برای تثبیت آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. اما بهترین برند تولید کننده اسپری آبرسان صورت کدام است؟ کاربرد این محصول چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

اسپری آبرسان چه کاربردی دارد؟

اسپری آب معدنی یا همان اسپری آبرسان پوست صورت حاوی مواد معدنی خالص از چشمه کوه ها دارای مواد معدنی و طبیعی به آبرسانی پوست صورت و لطیف شدن آن کمک می کند و برای استفاده روزانه، برای انواع پوست ها و حتی پوست های حساس و تحریک شده مناسب است.

این اسپری آبرسان کاربرد بسیاری برای رفع و تسکین سوختگی های پوستی، واکنش های آلرژیک صورت و تحریکات پوست پس از اصلاح داشته و می تواند بثورات پوستی، برافروختگی پوست پس از انجام ورزش و یا در گرمای تابستان را از بین ببرد.

مزایای استفاده از اسپری آبرسان صورت چیست؟

اگر به دنبال پوستی صاف و شفاف و بدور از مشکلات و ضایعات پوستی هستید بهترین گزینه استفاده از اسپری آب معدنی یا آبرسان پوست است که مزایای بسیاری برای پوست به همراه دارد. در زیر به برخی از این مزایا پرداخته ایم.

  •         از بین برنده التهابات، قرمزی و مشکلات پوستی ناشی از اگزما یا آلرژی های شدید.
  •         دارای خواص تسکین دهندگی پوست های خشک
  •         تقویت کننده سد دفاعی پوست و محافظت کننده از پوست در برابر عوامل آسیب زای محیط
  •         متعادل نگه داشتن ph پوست و از بین بردن خشکی، آکنه و سایر مشکلات پوستی
  •         تثبیت کردن آرایش بر روی صورت و بالا بردن ماندگاری آن به خصوص در فصول گرم سال
  •         آبرسانی کامل پوست صورت و افزایش طراوت و شادابی آن
  •         قابل استفاده برای تمام پوست ها، حتی پوست های حساس

images_1722062269_66a495bd1de56.jpg

بهترین برند اسپری آب چیست؟

همانطور که گفته شد برند های معتبر و نامعتبر بسیاری محصول اسپری آب یا همان اسپری آبرسان را تولید و به فروش می رسانند. هر کدام از ترکیبات و فرمولاسیون های خاصی برای تولید این محصول استفاده می کنند. برخی به دلیل معروفیت برند و یا موارد دیگر از قیمت بالایی برخوردارند و برخی دیگر به دلیل نداشتن مواد مغذی و یا ترکیبات مناسب برای پوست بسیار ارزان تر هستند و احتمالا هر فردی در انتخاب برند مناسب دچار شک و اشتباه می شود.

کدام برند علاوه بر اینکه قیمتی مقرون به صرفه دارد، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد؟ اسپری آبرسان یا آب معدنی برند ایرانی سیلکر را می توان از جمله بهترین تولید کنندگان لوازم بهداشتی و مراقبتی معرفی کرد که هم از بهترین ترکیبات در محصولات خود استفاده می کند و هم دارای قیمتی مناسب است.

اسپری آبرسان سیلکر محصولی است حاوی مواد طبیعی و معدنی استخراج شده از چشمه های کوه سبلان که به عنوان بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرد و مزایای بسیاری برای پوست به همراه دارد. اسپری آبرسان برند سیلکر مفید برای سلامت پوست بوده و به آبرسانی، التیام، محافظت از پوست و نرم و مرطوب کردن آن کمک کند.

اسپری آبرسان سیلکر چه ترکیباتی دارد؟

اسپری آبرسان سیلکر دارای ترکیبات بهبود دهنده و اثر بخش برای پوست بوده که در زیر نام برخی از آن ها را آورده ایم.

  •         آب معدنی طبیعی استخراج شده از چشمه های کوه سبلان از جمله ترکیبات اصلی این محصول بوده و سرشار از مواد معدنی مفید مانند منیزیم، سدیم و پتاسیم برای پوست است.
  •         عصاره گیاه آلوئه ورا نیز از جمله ترکیبات موجود در این اسپری است. این گیاه خواص ضدالتهابی داشته و در مرطوب و تسکین پوست نقش دارد.
  •         از جمله دیگر ترکیبات این محصول گلیسیرین بوده که یک ترکیب مرطوب کننده طبیعی جهت حفظ رطوبت پوست است.
  •         آلانتوئین ماده ای ضد التهاب و از بین برنده قرمزی و خارش پوست است.
  •         پروپیلن گلیکول یک ماده مرطوب کننده برای نرم و لطیف کردن پوست است.
  •         پنتنول ماده ای برای ترمیم و التیام پوست پوده و از جمله ترکیبات اسپری آب معدنی است.

نحوه استفاده از اسپری آبرسان سیلکر

اگر می خواهید پس از مدت کوتاهی استفاده از اسپری آبرسان سیلکر به نتیجه دلخواه برسید و تاثیر چند برابر آن را ببینید بهتر است مراحل و نکات گفته شده در زیر را در نظر گرفته بگیرید.

  •         در ابتدا صورت خود را با یک شوینده ملایم شسته تا تمیز شود.
  •         برای استفاده از اسپری آبرسان سیلکر باید ظرف را به خوبی تکان دهید.
  •         اسپری آبرسان را از فاصله 20 الی 30 سانتی متری مستقیما روی پوست خود اسپری کنید.
  •         بهتر است مدتی برای خشک شدن اسپری منتظر بمانید.
  •         از این اسپری می توانید به تعداد دفعات دلخواه در روز استفاده کنید.

images_1722062276_66a495c4b743b.jpg

چرا اسپری آبرسان سیلکر نسبت به سایر برند ها بهتر است؟

اگر بخواهیم در رابطه با اسپری سیلکر و مقایسه آن با اسپری محصولات دیگر مقایسه ای داشته باشیم در ابتدا متوجه مقرون به صرفه بودن اسپری آب سیلکر نسبت به سایر برند ها می شویم. تمام برند هایی که از همین ترکیبات در محصول خود استفاده کرده اند فقط به دلیل معروفیت برند محصولات خود را چندین برابر گرانتر به مصرف کننده می فروشند. اما سیلکر با توجه به ترکیبات موثر و مفیدی که در اسپری آبرسان خود استفاده کرده دارای قیمتی پایین است.

سایر برند ها در ترکیبات اسپری آبرسان صورت و بدن خود از رایحه ها و عطر های مصنوعی استفاده می کنند که ممکن است به پوست آسیب برسانند. اما سیلکر از هیچگونه مواد شیمیایی و یا مضری در محصولات خود بخصوص اسپری آبرسان استفاده نمی کند.

قیمت و خرید اسپری آبرسان سیلکر

سیلکر علاوه بر اسپری آبرسان سایر محصولات مراقبتی صورت و بدن خود را در بهترین قیمت به فروش می رساند. برای خریداری این محصولات می توانید به فروشگاه ها و یا داروخانه ها مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که اصل بودن کالا برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است می توانید محصولات را از سایت رسمی سیلکر با ضمانت اصل بودن کالا و با بهترین قیمت خریداری کنید.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی اسپری آبرسان صورت ایرانی پرداخته و بهترین برند تولید کننده این محصول را معرفی کردیم. در رابطه با کاربرد ها و مزایای استفاده از آبرسان سیلکر توضیحات کاملی ارائه و نحوه استفاده از آن را شرح دادیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ