کشف ۳۲۳ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۳۲۳ کیلو مواد مخدر تریاک در دو عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان بندرعباس و حاجی آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان ضمن کار اطلاعاتی از جابه‌جایی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ از شهرستان میناب به بندر عباس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه ایسین و تازیان خودرو در محور مشاهده و طی تعقیب و گریزی موفق، خودرو متوقف و ۲۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیات دوم نیز در شهرستان حاجی آباد مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن یگان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری و حضور یک تیم از پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس یک قاچاقچی را که با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال مواد مخدر از محور اصلی بندرعباس به سمت گهکم را داشت، شناسایی کردند.

وی افزود: این قاچاقچی طی تعقیب و گریز قبل از پلیس راه گهکم وارد شانه خاکی شده و راننده و سرنشین، خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب و پوشش درختی از محل متواری شدند که در بازرسی از خودرو، ۹۳ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۳۲۳ کیلو تریاک کشف شده، تصریح کرد: دو متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و پیگیری جهت دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

سردار جاویدان تاکید کرد: اشراف و تعامل عملیاتی دو رویکرد مؤثر در سطح فراجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ