دشت ۲۰۰ میلیون دلاری ستاد هریس ظرف یک هفته پس از انصراف بایدن!

اقتصاد ایران: ستاد انتخاباتی معاون رئیس جمهور آمریکا ظرف یک هفته پس از کناره‌گیری رئیس جمهور این کشور از نامزدی حزب دموکرات، ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ستاد انتخاباتی کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ظرف یک هفته پس از کناره‌گیری بایدن از نامزدی حزب دموکرات، هریس ۲۰۰ میلیون دلار کمک انتخاباتی جمع‌آوری کرده است.

راب فلرتی، معاون ستاد انتخاباتی هریس در پیامی در ایکس نوشت: ظرف یک هفته که کار را شروع کرده‌ایم، کامالا هریس ۲۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده که ۶۶ درصد این کمک را حامیان جدید اعطا کرده‌اند. همچنین ۱۷۰ هزار داوطلب جدید نیز ثبت نام کرده‌اند.

بایدن پس از کناره‌گیری از نامزدی حزب دموکرات، از هریس در رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، حمایت کرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ اوایل ماه جاری مدعی شد که ۳۳۱ میلیون دلار در سه‌ماهه دوم سال جمع‌آوری کرده و از ۲۶۴ میلیون دلاری که ستاد بایدن و متحدان دموکراتش در بازه‌ای مشابه جمع کرده بودند، پیشی گرفته است. ستاد ترامپ در پایان ژوئن، ۲۸۴.۹ میلیون دلار پول نقد در اختیار داشت و حزب دموکرات در همین بازه، ۲۴۰ میلیون دلار به دست آورده بود.

هریس که حمایت اکثریت نمایندگان (دلیگیت) مجمع ملی دموکرات‌ها را به دست آورده است، احتمالاً ماه آتی به طور رسمی به عنوان نامزد این حزب در انتخابات پنجم نوامبر معرفی خواهد شد.

بایدن در بحبوحه انتقادات از وضعیت سلامتی و در پی گاف‌های کلامی و رفتاری و همچنین عملکرد ضعیفش در نخستین مناظره با ترامپ که اواخر ژوئن برگزار شد، تحت فشار دموکرات‌ها از نامزدی انتخابات انصراف داد. رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا متعهد شده است که تا پایان دوران ریاست جمهوری‌اش (۲۰ ژانویه ۲۰۲۵) بر مسند قدرت باقی بماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ