از این پس زومیت شما را از موجود شدن و کاهش قیمت محصولات باخبر می‌کند

اقتصاد ایران: با قابلیت جدید اضافه‌شده،‌ زومیت شما را از کاهش قابل‌ توجه قیمت یک محصول نسبت به گذشته و همچنین موجود شدن محصولات ناموجود باخبر خواهد کرد.

همان‌طور که پیش‌تر قول داده بودیم، پس از به‌روزرسانی بزرگی که آبان‌ماه داشتیم،‌ به‌مرور ویژگی‌های جدیدی به بخش محصولات اضافه خواهد شد. ویژگی دریافت اعلان برای تغییرات بزرگ قیمت یا موجود شدن کالاها هم‌اکنون در اختیار کاربران زومیت قرار گرفته است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید یک محصول را دارید و زمان مناسب برای خرید آن را به دلیل آگاه نبودن از تغییرات قیمتش از دست می‌‌دهید. با کمک قابلیت جدید اضافه‌شده به بخش محصولات، کاربران از کاهش قیمت‌های قابل‌ توجه در قیمت کالاهایی که دریافت اعلان را برای آن‌ها فعال کرده‌اند، آگاه خواهند شد.

نمای موبایل صفحات مدیریت اعلان محصول زومیت، فعال‌سازی و اعلان‌ها
نمای موبایل از صفحات فعال‌سازی اعلان، مدیریت محصولات و اعلان‌ها

برای فعال‌سازی قابلیت مذکور نیازی نیست که حتماً وارد صفحه‌ی محصول شوید، بلکه از طریق حالت بازشده‌ی کارت‌های هر محصول (در لیست‌های محصول،‌ نتایج جست‌وجو) در موبایل و دسکتاپ می‌توانید اقدام به فعال‌سازی این اعلان قیمت کنید.

بسته به اینکه محصولی که برای دریافت اعلان انتخاب کرده‌اید در چه دسته‌ای قرار دارد، سیستم عملکرد متفاوتی در اعلان تغییرات بزرگ قیمتی خواهد داشت و پیوسته برای ارائه‌ی بهترین اعلانات بهینه خواهد شد. شما می‌توانید اعلان تغییرات قیمت را برای حداکثر ۳۰ محصول به‌صورت همزمان فعال داشته باشید؛‌ لطفاً از بخش «تنظیمات اعلانیه‌ها» در بخش تنظیمات پروفایل خود برای مدیریت محصولاتی که اعلان برای آن‌ها فعال شده است، استفاده کنید.

فعال‌سازی اعلان اطلاع از قیمت در بخش محصولات زومیت

امیدواریم که با استفاده از این قابلیت، نظر خود را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید و راحت‌تر تغییرات قیمت محصولات مورد نظرتان را دنبال کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ