ملوان مشکلات زیادی دارد/ حضور بازیکن ملوان در اردوی تراکتور

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: مشکلات زیادی داریم که مسئولان قول داده اند تا پیگیر باشند و امیدوارم اتفاقات خوبی را در این تیم شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی در حاشیه حضور اعضای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ایفمارک (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و باز توانی فوتبال ایران) گفت: در این باشگاه یکسری مشکلات بزرگ داریم که مسئولان منطقه آزاد انزلی و دنیامالی (رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان) قول مساعد داده‌اند و پیگیر موضوع هستند. از جمله مشکلات ما مسائل مالی مربوط به فصل گذشته است که یکسری بازیکنان مطالباتی دارند و اینها باید تسویه شوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطر نشان کرد: در بحث سال جدید هم باید یکسری ظرفیت به باشگاه اضافه شود. در بحث ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی هم یکسری مشکلات وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، منطقه انزلی و هیأت فوتبال انزلی پیگیر موارد مرتبط هستند که به امید خدا رفع می‌شود تا فصل خوبی داشته باشیم.

او افزود: بحث سقف قرارداد خیلی به ضرر ما شد. الان بازیکن ما فسخ یکطرفه گرفت و در تیم‌های دیگر حاضر شده است. یک بازیکن ما در اردوی تراکتور در ترکیه است. باید حواس خودمان را جمع کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

سرمربی ملوان در خصوص حضور محمد عمری در تمرینات این تیم تصریح کرد: او واقعاً بازیکن حرفه‌ای است و با تمام وجود در تمرینات حضور دارد و کار می‌کند.

وی درباره عدم حضور میلاد سرلک در تمرینات ملوان یادآور شد: فعلاً او را ندیده‌ام. قرار بود بیاید که نیامد. اینگونه باشد نامه غیبت او را می زنیم که بحث‌های اضافه خدمت دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ