خسروپناه به عارف و حاجی میرزایی تبریک گفت

اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول رئیس جمهور و محسن حاجی‌میرزایی به‌عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، را تبریک گفت.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول رئیس جمهور و محسن حاجی‌میرزایی به‌عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، را تبریک گفت.

در پیام وی خطاب به عارف آمده است:

جناب آقای دکتر عارف
معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی که از فرهیختگان و مفاخر علمی در عرصه علم و دانش در کشور هستید، به سمت معاون اول رئیس جمهور، نشان از ارج نهادن به رکن علم و دانش و همچنین حُسن تدبیر و اعتماد رئیس جمهور محترم دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حضور در جایگاه مهم و راهبردی معاونت اول رئیس جمهور، فرصتی مناسب برای خدمتگزاری هرچه مطلوب‌تر و بهتر به مردم شریف ایران اسلامی است که با درایت و تجربه گرانقدر جنابعالی در دوره‌های گذشته می‌تواند منشأ انجام فعالیت‌های مؤثر و کارآمدی در مسیر پیشرفت و تعالی و نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی ایران قرار گیرد.

قطعاً سوابق ارزشمند جنابعالی در عضویت حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعالی بخش تحقق بیش از پیش اسناد کلان علم و فرهنگ و پیشرفت کشور خواهد بود.

از خداوند متعال دوام توفیقات روزافزون الهی در خدمت به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه به حاجی میرزایی آمده است:

جناب آقای دکتر حاجی‌میرزایی
ریاست محترم دفتر رئیس جمهور

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت رئیس دفتر ریاست جمهوری که نشان از شایستگی و توان بالای جنابعالی و حُسن اعتماد رئیس جمهور محترم دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک حضور ارزشمند جنابعالی در این جایگاه، فرصتی مغتنم است که به حول و قوه الهی می‌تواند موجب خدمتگزاری هرچه بیشتر و بهتر برای ایران عزیز اسلامی و مردم شریف این سرزمین قرار گیرد.

تجارب و همکاری ارزشمند جنابعالی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقوم پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور و ارتقای تعاملات نهادهای علم و فرهنگ خواهد بود.

توفیقات روزافزون الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ