تعیین تکلیف انبار و پارکینگ خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سراسر کشور در دستورکار است

اقتصاد ایران: عصر خودرو- دادستان کل کشور با بیان اینکه تعیین تکلیف انبار، پارکینگ خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سراسر کشور را در دستورکار داریم، گفت: هر دو هفته یکبار از ۲ دادستان مرکز استان دعوت کرده و از آن‌ها گزارش عملکرد گرفته و به آن‌ها برنامه می‌دهیم. دادستان‌ها در تمام شهرستان‌ها و استان‌ها فعال شدند و پارکینگ‌ها تحت نظر هستند و در بسیاری از استان‌ها مزایده‌های متعددی برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های استان‌های کشور اظهار کرد: در تهران کشنده‌هایی که در انبار گمرک بودند، تعیین تکلیف شدند و در جلفا نیز وضعیت بیش از 900 کشنده مشخص شد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف انبار و پارکینگ خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سراسر کشور را در دستورکار داریم، افزود: هر دو هفته یکبار از 2 دادستان مرکز استان دعوت کرده و از آنها گزارش عملکرد گرفته و به آنها برنامه می‌دهیم. دادستان‌ها در تمام شهرستان‌ها و استان‌ها فعال شدند و پارکینگ‌ها تحت نظر هستند و در بسیاری از استان‌ها مزایده‌های متعددی برگزار شده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بسیاری از ماشین‌ها و موتو‌رسیکلت‌ها در کل کشور تعیین تکلیف شدند، عنوان کرد: اگر بنا بوده مسترد شوند این اقدام صورت گرفته است و اگر باید فروخته می‌شدند، این اقدام انجام شده است.

حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد با تاکید بر اینکه خوشبختانه تمام انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز به روز شدند، گفت: تقریبا کالای رسوبی در کشور نداریم و هرچه کالا در انبارها داریم، پرونده آنها در جریان است و غیر رسوبی محسوب می‌شوند. بحمدالله اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ