برگزاری آئین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

اقتصاد ایران: شهرکرد-چهارشنبه دهم مردادماه آئین تکریم و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

سجاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آئین سنگر سپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این آئین در روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در تالار بلاغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در محضر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان استانی همچنین تشکل‌های مردمی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این آئین پس از قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های پنج ساله حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری در عرصه فرهنگ و تبلیغ دینی استان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی خواهند شد.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی پیش از این به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این اداره‌کل فعالیت داشتند و از روز چهارشنبه با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین قمی سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان را برعهده می‌گیرند.

محمدی عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دارای دکتری کلام اسلامی از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و نیز مدرس دروس تخصصی فلسفه اسلامی و کلام، فلسفه سیاست و معارف اسلامی است و در عرصه‌های فرهنگی و دینی دارای سابقه‌های طولانی به عنوان مبلغ هستند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان از ساعات پایانی روز سه‌شنبه میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود و در همین راستا برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه دیدار ایشان و برخی چهره‌های شاخص تبلیغی و نخبگانی در استان برگزار شود.

محمدی عنوان کرد: از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی با سرکرده‌های حلقه‌های بانوان استان و قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بانوان استان برگزار می‌شود همچنین ایشان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح با کارمندان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان دیدار خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه هم‌عهدی در چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام المسلمین قمی و حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی، خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی انجام می‌شود و فعالان فرهنگی، مسئولان هیأت‌های مذهبی و موکب‌داران عید غدیر و اربعین در این برنامه حضور خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ