میان تیم‌های لیگ برتری اختلاف طبقاتی وجود دارد

اقتصاد ایران: مدیر تیم فوتبال آلومینیوم گفت: سرمربی و بازیکنان ما از تیم های دیگر پیشنهادات بهتری داشتند که این نشان از اختلاف طبقاتی بین باشگاه ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله اصغری مدیر تیم فوتبال آلومینیوم درباره شرایط این تیم عنوان کرد: اولین اقدام مثبت تیم مدیریتی باشگاه در فصل جاری، حفظ مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته بود که نتایج خوبی را رقم زدند و برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید، تیم‌های مختلفی به دنبال جذب سرمربی آلومینیوم بودند و این، بیانگر موفقیت سرمربی و کادر فنی و تصمیم منطقی مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه در فصل گذشته بود.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: رقم پیشنهادی به سرمربی و تعدادی از بازیکنان آلومینیوم، بیانگر اختلاف سطح طبقاتی باشگاه‌ها است و نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم به اندازه تعدادی از تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم و محدودیت داریم.

اصغری یادآور شد: هم سرمربی و هم مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیأت مدیره، با تعدادی از بازیکنان مطرح کشور مذاکره کردند اما مبالغ درخواستی آنها به هیچ عنوان با ساختار بودجه‌ای باشگاه ما هم‌خوانی نداشت و در آخرین لحظات مذاکره که کار به اعلام مبلغ کشیده می‌شد، رقم پیشنهادی بازیکنان مدنظر حداقل سه برابر سقف قرارداد باشگاه بود و عملاً امضای قرارداد اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه لازم است هواداران تمام قد از عملکرد تیم و سرمربی حمایت کنند، گفت: باشگاه آلومینیوم، یک باشگاه شفاف و اصولی بوده که بدون صرف هزینه‌های آن چنانی، جایگاهی در شأن فوتبال اراک کسب نموده است. ما یک بودجه منطقی و قابل دفاع در هیات مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم داریم که باید در چارچوب آن حرکت کنیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تاکید کرد: همانطور که هواداران می‌دانند در شهر اراک، آلومینیوم تنها مجموعه تولیدی و صنعتی است که به‌منظور افزایش شور و نشاط جامعه در ورزش سرمایه‌گذاری می‌نماید و همچنین بودجه مصوب و نوع پرداخت آن در طول فصل هم منطقی و قابل دفاع است.

اصغری ادامه داد: خوشبختانه اغلب هواداران فهیم و دوست داشتنی اراک که عاشقانه تیم آلومینیوم را حمایت می‌کنند، از انتخاب مجتبی حسینی و تمدید قرارداد ایشان راضی هستند و با تصمیمات سرمربی و باشگاه در بازار نقل و انتقالات موافق هستند.

وی تصریح کرد: برخی دلالان و واسطه‌ها که به دنبال ایجاد بازار کاذب و دروغین هستند، ذهن هواداران را به این بازار گمراه می‌کنند که در این شرایط درخواست داریم اعتماد کامل به تصمیمات سرمربی و تیم مدیریتی باشگاه داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به برنامه دیدارهای تدارکاتی و اردوی آماده‌سازی پیش فصل ابراز کرد: تیم ما عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود و از روز یکشنبه هفته آینده (چهاردهم مرداد) به منظور انجام دو مسابقه تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ