صفتی: فدراسیون تنیس اعزام های متعددی را در برنامه دارد

اقتصاد ایران: مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: در چندماه گذشته روزهای شلوغی را پشت سرگذاشتیم که با نتایج قابل توجهی همراه بود و در صدد هستیم این روند تا پایان سال حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد صفتی در مورد اعزام تنیسورهای کشورمان به رویدادهای مختلف گفت: از شروع سال ۱۴۰۳ اعزام‌های متعددی را در برنامه داشتیم که این برنامه‌ها با مقدماتی جهانی کمتر از ۱۴ سال پسران آغاز شد. بعد از آن شاهد اعزام تیم کمتر از ۱۲ سال کشورمان به اردن بودیم تا در قهرمانی غرب آسیا به میدان بروند که طی آن تیم دختران ایران اول شد و تیم پسران به مقام چهارمی دست یافت. البته پس از سال‌ها که عنوان قهرمانی از آن ایران بود این نتیجه چهارمی دلچسب نبود که باید با تمهیدات لازم در رویدادهای بعدی جبران شود.

وی ادامه داد: در این مدت اتفاقات خوبی در تنیس رقم خورد که از آن جمله می توان به دریافت نشان سفید سرداروی و هماهنگی داوران از سوی ندا کاظمی و الوند نامجو نام برد، همچنین کسب یک نشان طلا، یک نقره و ۲برنز در تور کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در عربستان نیز از اتفاقات خوب دیگری بود که خانواده‌ها در آن سهم به‌سزایی داشتند.

مدیر تیم‌های ملی تنیس تصریح کرد: حضور تیم کمتر از ۱۶ سال پسران ایران در دیویس‌کاپ قزاقستان و همچنین شرکت تیم بیلی‌جین‌کینگ‌کاپ دختران ایران در مسابقات مالزی را در چندماه اخیر داشتیم که با ابقای تیم‌های ایران در این گروه همراه بود، در سطح یک آسیا و در رده سنی کمتر از ۱۴ سال نیز هانا شعبانپور و رامتین رافعی با هدایت فرشید زیدی عملکرد خوبی را در قزاقستان داشتند که در آن رویداد شعبانپور رتبه اول را کسب کرد و دیگر نماینده ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید.

صفتی گفت: در یک‌ماه اخیر رئیس فدراسیون تنیس ایران راهی لندن شد تا در اجلاس فدراسیون جهانی شرکت کند، حضور وی و نشست‌هایی که با مسوولان کمیته‌های مختلف داشت با نتایج خوبی همراه بود و در سال ۲۰۲۵، شاهد میزبانی ایران از ۱۲ رویداد تنیس خواهیم بود. برای اولین بار، میزبانی رقابت‌های M۴۰۰ را گرفتیم که در جزیره کیش برگزار می‌شود و قبل از آن هم مسابقات M۲۰۰ را داریم که در باشگاه تنیس استقلال تهران میزبانی خواهد شد. همچنین طی دیدار رئیس فدراسیون تنیس کشورمان با رئیس فدراسیون جهانی و دعوت از دیوید هگریتی برای سفر به ایران، قرار شد وی در سال ۲۰۲۵ راهی تهران شود که این سفر بازخوردهای بسیار خوبی برای تنیس ایران دارد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در چند ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ رقم خورد به حضور کیارش صادقی در کمپ تنیس اروپا باز می‌گردد. این تنیسور نوجوان ایرانی به دلیل عملکرد مطلوب در رقابت‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در تورهای جهانی و آسیایی تنیس در رده سنی کمتر از ۱۴ سال و کسب رتبه ۴ رنکینگ این رده سنی در قاره آسیا، با دعوت فدراسیون تنیس آسیا ATF به عضویت تیم منتخب این رده سنی درآمد و در کشورهای فرانسه و آلمان در کمپ‌هایی که در نظر گرفته شده تمرین و مسابقه می‌دهد تا توانمندی‌های خود را افزایش دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ