خیابان ستارخان به بزرگراه چمران شمال متصل می‌شود

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خیابان ستارخان تا پایان سال به بزرگراه چمران شمال متصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی درباره آخرین وضعیت برخی از پروژه‌های منطقه ۲ تهران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی شده بود که سال سوم این دوره از مدیریت شهری سال شکوفایی و به بار نشستن پروژه‌ها باشد و بر همین اساس پروژه‌های ما یک به یک وارد چرخه خدمت رسانی می‌شوند. از مهمترین آنها که به زودی تحویل خواهد شد می‌توان به روددره فرحزاد اشاره کرد که فاز اول آن در حال تکمیل شدن است. ضمن اینکه برای آماده سازی فازهای بعدی نیز همزمان اقدامات لازم در حال انجام است اما پیچیده ترین بخش این پروژه، فاز یک آن بود.

بهره برداری از پل اتصال برج میلاد به بوستان آرزو تا پایان تابستان

وی افزود: پل تندرستی روی بزرگراه همت دیگر پروژه مهم منطقه است که تا حدود یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد که با بهره برداری از آن مسیر تکمیل شده پیاده روی این پل‌ها به ۴۷ کیلومتر می‌رسد. علاوه بر این پل اتصال برج میلاد به بوستان آرزو هم توسط سازمان عمران مناطق در حال انجام است و احتمالاً قبل از پایان تابستان تحویل خواهد شد. بنابراین از رینگ پل‌های پیاده فقط پل اتصال پردیسان به برج میلاد می‌ماند که در مرحله طراحی است. در واقع در مجموع پل‌های تندرستی شامل ۵ پل می‌شود که پس از تکمیل همه پل‌ها، مسیر پیاده روی آنها به ۶۷ کیلومتر می‌رسد؛ این پل‌ها مدهای انسان محور حمل و نقلی اعم از پیاده، دوچرخه، اسکوتر و حتی موتوربرقی را پوشش می‌دهند و مبتنی بر شعار انسان محوری طراحی شده اند.

اتصال ستارخان به چمران شمال تا پایان سال

صالحی ادامه داد: سه رمپ دسترسی در حال تکمیل شدن است که شمال به شمال و جنوب به جنوب شهید چمران و اتصال ستارخان به چمران شمال تا پایان سال تکمیل و تحویل می‌شوند.

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: پاک سازی و آزادسازی بلوار پاک نژاد پس از جمع آوری کارگاه‌های عمرانی دو ایستگاه متروی میدان صنعت و شهید دادمان در خط ۷ مترو پس از سال‌ها انجام شده و برای این فضا در حال طراحی هستیم که به عنوان یک سرانه انسان محور شهری از آن استفاده شود و این کار در واقع به دور از بازگشایی معبر سواره در حال تکمیل و انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خطوط ۶ و ۷ مترو در منطقه ۲ تکمیل شده است و خط ۱۰ مترو که در حال احداث است نیز ۵ ایستگاه در منطقه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ