آمادگی تیم ملی کبدی ساحلی برای قهرمانی در مسابقات جهانی

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی ایران گفت: تیم ملی کشورمان همیشه در آسیا قهرمان بوده در تلاشیم این رشته را در سطح جهانی نیز به اوج خود برسانیم.

کیانوش نادریان سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی در گفت وگو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: اردوی تیم ملی کبدی ساحلی جهت افزایش آمادگی برای حضور در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان کبدی ساحلی به میزبانی مازندران در بابلسر در حال برگزاری است. این پنجمین اردوی ماست که از یکم مرداد آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کبدی ساحلی از یکم مهر قرار است به میزبانی بندرانزلی برگزار شود و کشورهای خوبی تاکنون برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند. هند، پاکستان، کره و تایلند از جمله تیم‌هایی هستند که مدعی اصلی قهرمانی در کنار تیم ایران به شمار می‌روند.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی ایران اضافه کرد: ۱۶ بازیکن از سراسر کشور در پنجمین مرحله اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کبدی ساحلی ایران حضور دارند. تمام تلاش ما این است که در این فرصت محدودی که داریم یک تیم آماده برای قهرمانی داشته باشیم. در رشته کبدی ساحلی متاسفانه لیگی برگزار نمی‌شود که بازیکنان در جریان مسابقات لیگ روند آماده سازی را طی کنند ولی با این حال سعی ما این خواهد بود که از قهرمانی‌های خود اینبار در سطح جهانی دفاع کنیم.

نادریان در پاسخ به این پرسش که فدراسیون چه میزان پاداش برای قهرمانی در جهان برای ملی پوشان در نظر گرفته است؟ گفت: بی اطلاع هستم و هنوز در این مورد چیزی به ما اعلام نشده است.

این مربی در مورد انگیزه بازیکنان کبدی ساحلی ایران برای ادامه فعالیت در این رشته توضیح داد: درست است که این رشته نه در ایران و در کشور دیگری لیگ ندارد اما به ما قول داده شده که در جریان مسابقات جهانی بازیکن‌هایی که عملکرد خوبی داشته باشند توسط مربیان هندی رصد خواهند شد تا بتوانند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جهان در کشور هند بازی کنند.

وی ادامه داد: تیم ایران در سطح جهانی هم شایسته قهرمانی است چرا که در دوره گذشته مسابقات آسیایی موفق شده با اقتدار روی سکوی قهرمانی بایستند بدون شک در مسابقات قهرمانی جهان هم تلاش خواهیم کرد با تکیه به امتیاز میزبانی که داریم جام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ