مزدا لوگوی خود را ساده‌تر می‌کند

اقتصاد ایران: عصر خودرو- بله، به نظر می‌رسد که مزدا هم به این روند پیوسته است. یک ثبت علامت تجاری اخیر در ژاپن نشان می‌دهد که شرکت مزدا نسخه جدید و ساده‌ شده‌ای از نشان M پرنده مانند خود را ارائه کرده است. این طراحی جدید صاف و فاقد بافت سه‌بعدی لوگوی فعلی است. بسیاری از برندها از جمله مینی، فولکس‌واگن و هوندا نیز طراحی‌ های صاف مشابهی را برای سازگاری بهتر با رسانه‌های دیجیتال اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بلید گفت که اگر شما لوگو های قدیمی‌تر و با بافت فیزیکی بیشتر را ترجیح می‌دهید، تنها نیستید. بسیاری از افراد احساس می‌کنند که طراحی‌ های جدید فاقد شخصیت، عمق و سابقه تاریخی نسخه‌ های قبلی هستند.

اما خبر خوب این است که لوگوی جدید خیلی از ظاهر فعلی مزدا فاصله نمی‌گیرد. این لوگو همان شکل فعلی را حفظ می‌کند که از سال 1997 توسط شرکت استفاده شده است. این طراحب همچنان یک M رو به پایین در مرکز یک نشان دایره‌ای دارد که در واقع همان لوگوی مزدا با تغییرات اندک است.

هنوز مشخص نیست که آیا این لوگوی جدید به طور رسمی در مدل‌ های آینده مزدا در ایالات متحده استفاده خواهد شد یا خیر. اما اگر این اتفاق بیافتد مسلما تعجب نخواهیم کرد.

 

باید به این مسئله اشاره کرد که بسیاری از رقبای مزدا در چند سال گذشته ظاهر خود را به‌روزرسانی کرده‌اند.

شرکت هایی مثل BMW، Audi، Buick، Cadillac و بسیاری دیگر لوگو های خود را ساده و تخت کرده‌اند. با ادامه مسیر مزدا به سمت بازار هایی با سطح بالاتر، این ظاهر جدید منطقی به نظر می‌رسد.

گزینه دیگر این است که مزدا از لوگوی جدید خود به طور گسترده برای خودروهای الکتریکی یا سرمایه‌ گذاری مشترک این برند در چین استفاده کند. مزدا ممکن است نسخه‌ای از این ظاهر را در یک خودروی مفهومی در آوریل رونمایی کرد استفاده کرده باشد.

کراس‌اور آراتا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 واقع در چین، با لوگوی ساده‌ شده‌ای که در جلوی خودرو روشن شده بود، رونمایی شد.

البته که برای دیدن لوگوی جدید باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ظاهر جدید واقعاً به مدل‌ های مزدا در ایالات متحده و سایر بازار های جهانی راه پیدا می‌کند یا خیر.
با توجه به اینکه بسیاری از خودروسازان دیگر نیز لوگوهای خود را به‌روزرسانی کرده‌اند، این احتمال دور از انتظار نیست.

باید منتظر بود و دید این لوگوی جدید چقدر فراگیر می‌شود و مردم چه واکنشی به آن نشان می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ