وقوع سرقت احشام در استان بوشهر کاهش یافت/ دستگیری ۲۸ نفر

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲۸ نفر سارق فعال در سرقت احشام در سال جاری خبر داد و گفت: وقوع سرقت احشام در استان بوشهر کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال روند افزایشی وقوع سرقت احشام در فصل اول سال جاری در برنامه ریزی صورت گرفته ۲۸ نفر سارق شناسایی و دستگیری شدند.

وی از انهدام پنج باند سارقان و مال‌خران خبر داد و بیان کرد: کشفیات سال جاری این سرقت در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد و افزایش ۷۷ درصدی داشته است که منتج به تحقق نسبت کشف به وقوع ۱۰۶ درصد و کاهش میزان ۲ درصدی وقوع در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: طرح مکانیزه شماره دار کردن احشام در استان با هدف پیشگیری از وقوع جرایم سرقت با جدیت در دستورکار معاونت امور دام اداره کل جهاد کشاورزی و اتحادیه دامداران استان است و تلاش خواهد شد با بهره گیری از ظرفیت‌ها و رویکرد تعاملی و هم افزایی، کنترل و کاهش بالای ۱۰ درصد وقوع سرقت احشام تا پایان سال در استان محقق شود.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: همچنان افزایش خود مراقبتی و خود کنترلی از سوی دامداران صنعتی و سنتی از ساعت ۱۲ شب تا صبح روز بعد با بکارگیری نگهبان محله و همکاری بیشتر به منظور تشدید اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز مبرم است.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی استان بوشهر مأموریت شناسایی و دستگیری باندهای سارقان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد، گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات خود را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ