کمیسیون‌های تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تشکیل شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رئیس حفاظت اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم محمدیاران در اولین شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم در لرستان، اظهار داشت: با تعاملی که بین سازمان قضائی و نیروهای مسلح وجود دارد، کمیسیون‌های تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تشکیل شده است که امروز شاهد برگزاری شورای پیشگیری از جرم سازمان قضای نیروهای مسلح با موضوع پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی هستیم.

وی افزود: از سال گذشته موضوع آسیب‌های فضای مجازی بین کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها در دستور کار قرار گرفت و راهکارهای بسیار خوبی در سراسر کشور اتخاذ شد، جلسات خوبی در حوزه آگاهی‌بخشی و اقدامات صیانتی در بین نیروهای مسلح برای پیشگیری از آسیب‌های فضای برگزار شده است.

رئیس حفاظت اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، گفت: علاوه‌برآن جلسات آگاهی‌بخشی، تلاش شد که دو اقدام مؤثر انجام بگیرد یکی مهارت‌افزایی کارکنان نسبت به فضای مجازی، چون برخی از آسیب‌ها به علت عدم مهارت در افراد در استفاده از این فضا است و احساس گمنامی که متأسفانه در حوزه فضای مجازی دارد باعث شده که برخی از افراد آسیب ببینید.

محمدیاران با اشاره به اینکه اقدامات مستمری توسط فرماندهان برگزار شد، جلسات بسیار خوبی از جمله در همین استان لرستان انجام گرفت، تصریح کرد: امسال یکی از جرایمی که در دستور کار قرار گرفت بحث سو استفاده از موقعیت شغلی است، خداوند متعال را شاکریم به‌خاطر نیروهای ولایی، نیروهای مردمی و نیروهایی که پای نظام هستند و بسیاری از جرایم و آسیب‌هایی که در سطح جامعه دارد در نیروهای مسلح وجود ندارد؛ اما اگر حتی یک جرم هم توسط نیروهای مسلح اتفاق بیفتد اعتماد مردم نسبت به‌نظام را از بین می‌برد، در همین راستا برای ما مهم است که مردم که در پناه نیروهای مسلح احساس امنیت کنند و این به معنای واقعی اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح وظایف گسترده‌ای دارند و در راستای امنیت مردم؛ چون ملجأ و پناه مردم هم هستند در خیلی از موضوعات، امکانات و تجهیزات، نیروی انسانی جوان و کارآمد بسیار زیادی در اختیار این نیروها است، مهم است که از این نیروها صیانت بشود، مهم این است که پیشگیری بشود از بسیاری از جرایم. خدا را شکر این جرم هم در دستور کار قرار گرفت که ما بتوانیم با اقدامات صیانتی شاهد این باشیم که خدایی نکرده توسط یک نیروی نظامی تعرضی به حقوق مردم و جامعه احیاناً اتفاق نیفتد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ