مرز خسروی مهیای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مرزی خسروی مهیای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی است، گفت: کرمانشاه از شانزدهم مردادماه سال جاری پذیرای زوار اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی شامگاه یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی خسروی ضمن بررسی وضعیت اجرای طرح‌های زیرساختی این مرز، اظهار کرد: همه شرایط، امکانات و خدمات فراهم است و مشکلات آب آشامیدنی، برق و فاضلاب پایانه مرزی برطرف شده است.

وی افزود: مرکز بهداشت و درمان نیز آماده شده است و ساز و کار مسیر ورود و خروج زائرین و چگونگی پذیرش در ورودی پایانه از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به آماده بودن شرایط زیر ساختی، گفت: گام آخر جانمایی و استقرار موکب‌ها در طول مسیر خسروی تا مرز است تا مسیر خدمت رسانی به زوار روشن شود.

صحرایی ایجاد سایبان در مرز خسروی را یکی از اقدامات مهم دانست و ادامه داد: از قبل در این پایانه سایبان ثابت ایجاد شده بود که برای اربعین سال جاری از سایبان‌های موقت در طول مسیر، جلوی موکب‌ها و بلوار اصلی مرز خسروی جهت راحتی هرچه بیشتر زوار ایجاد می‌شود.

وی از افزایش کیفیت خدمات ترافیکی به زوار با مرکز پایش تصویری خبر داد و گفت: با این اقدام و همکاری مجموعه‌های راهداری، پلیس راهور و نیروی انتظامی توازن ترافیکی در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای اربعینی ایجاد می‌شود.

صحرایی با اشاره به آمادگی کامل زیر ساخت‌های مرز خسروی برای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: همه امکانات و خدمات لازم برای میزبانی از زواری که قصد خروج از این پایانه مرزی را دارند، فراهم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ