چگونه آمار لحظه‌ای مسابقات و مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ را بررسی کنیم؟

اقتصاد ایران: به‌دنبال منبعی زنده و مطمئن هستید تا بتوانید هر زمان که می‌خواهید، نتایج و برنامه‌ی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ را بررسی کنید؟

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ از ۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ در شهر پرجنب‌وجوش پاریس برگزار می‌شود. بعد از سال‌های ۱۹۰۰ و ۱۹۲۴، این سومین‌باری است که پاریس بازی‌های المپیک را میزبانی می‌کند. در این دوره از مسابقات المپیک، ۳۲۹ رویداد برای ۳۲ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که بیش‌ از ۱۰٬۰۰۰ ورزش‌کار از ۲۰۶ کشور جهان تلاش می‌کنند تا تعدادی از ۳۰۰ مدال طلا و نقره یا برنز را با خود به خانه ببرند.

اگر مشتاق هستید که از برنامه‌ی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ و آخرین نتایج و آمار و تعداد مدال‌های هر کشور اطلاع داشته باشید، چندین وب‌سایت در‌زمینه‌ی پوشش جامع و به‌روزرسانی‌های بلادرنگ در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این مقاله، برخی از وب‌سایت‌های برتر برای مشاهده‌ی نتایج و آمار زنده در طول المپیک ۲۰۲۴ پاریس را معرفی خواهیم کرد. این پلتفرم‌ها تضمین می‌کنند که به تمام اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که برای آگاهی یا لذت‌بردن از تماشای بازی‌ها نیاز دارید.

وب‌سایت رسمی مسابقات المپیک

وب‌سایت Olympics.com به‌عنوان وب‌سایت رسمی بازی‌های المپیک، پوشش بی‌نظیری ازجمله به‌روز‌رسانی‌های زنده، برنامه‌ی رویدادها، نتایج و تعداد مدال‌ها را ارائه می‌دهد. ویژگی وبلاگ زنده‌ی آن‌ها تضمین می‌کند که لحظه‌ای از فعالیت را از دست نخواهید داد.

وب‌سایت رسمی بازی‌های المپیک
آمار مدال‌‌ها
وب‌سایت رسمی بازی‌های المپیک
جدول برگزاری رویداد‌ها

در گوشه‌ی سمت چپ بالای وب‌سایت، با انتخاب Medal Table می‌توانید آمار مدال‌ها هر کشور را ببنید. در همین صفحه با انتخاب Medallists نیز، آمار مدال‌های هر ورزش‌کار نشان داده می‌شود.

با انتخاب دکمه‌ی Schedule می‌توانید برنامه‌ی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ را ببینید. تب schedule & Results برنامه‌ی بازی‌ها را به‌طور کامل و نتایج را زنده و بلادرنگ و تب schedule Overview تاریخ بازی‌ها را براساس نوع رشته ورزشی نشان می‌دهد.

همچنین اگر Olympics 2024 یا المپیک ۲۰۲۴ را در گوگل جست‌وجو کنید، می‌توانید بدون ورود به وب‌سا‌یت Olympics.com آخرین رویدادها و نتایج را به‌طور مستقیم در ابتدای صفحه‌ی جست‌وجو گوگل مشاهده کنید. با کمک تب‌های Overview (نمای کلی) و Medals (مدال‌ها) و Schedule & Results (زمان‌بندی و نتایج) و Watch live (تماشای زنده) نیز می‌توانید از هرآنچه نیاز دارید، اطلاع پیدا کنید. در بخش مدال‌ها بر‌اساس کشور نیز می‌توانید تعداد مدال‌های هر کشور را ببینید.

نتایج جستجوی گوگل برای المپیک ۲۰۲۴
نتیجه جستجو برای olympics 2024
نتایج جستجوی گوگل برای المپیک ۲۰۲۴
نتیجه جستجو برای المپیک ۲۰۲۴

وب‌‌سایت MSN

MSN، وب‌سایت متعلق‌ به مایکروسافت، نتایج مسابقات المپیک را به‌صورت زنده ارائه و طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها را پوشش می‌‌دهد و برنامه‌ای از رویدادها را به‌نمایش می‌گذارد.

در تب Headlines، می‌توانید از سرتیتر خبرهای المپیک پاریس باخبر شوید. در تب Schedule برنامه‌ی مسابقات و در تب Results نتایج بازی‌ها و در تب Medal counts مدال‌های هر کشور را تماشا کنید. در سه بخش آخر، امکان فیلترکردن نتایج بر‌اساس تیم و رشته ورزشی و جنسیت ورزش‌کار وجود دارد. از بخش بالای این تب‌ها نیر می‌توانید نتایج را براساس کشور مدنظرتان فیلتر کنید.

وب‌‌سایت MSN المپیک ۲۰۲۴

اپلیکیشن Paris 2024 Olympics

اگر ترجیح می‌دهید که از اپلیکیشن برای تماشای نتایج زنده و آمار و تعداد مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ استفاده کنید، اپ رسمی المپیک، یعنی 2024 Paris 2024 Olympics، انتخاب مناسبی است.

پس از ورود به برنامه با کمک تب‌‌هایی که در پایین صفحه قرار دارند و شبیه به وب‌سایت رسمی مسابقات المپیک هستند، بین برنامه بازی‌ها و مدال‌ها جابه‌جا شوید.

 اپ Paris 2024 Olympics
 اپ Paris 2024 Olympics
 اپ Paris 2024 Olympics
 اپ Paris 2024 Olympics

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. شما از چه وب‌سایتی برای دیدن نتایج و برنامه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ استفاده می‌کنید؟ پیش‌بینی شما از بازی‌ها و نتایج چیست؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ