جلسه هیئت دولت با حضور پزشکیان برگزار شد

اقتصاد ایران: اولین جلسه هیئت دولت پس از مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور جدید، عصر امروز برگزار شد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اولین جلسه هیئت دولت پس از مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور جدید، عصر امروز یکشنبه با حضور مسعود پزشکیان برگزار شد.

 

پزشکیان در اولین جلسه هیئت دولت پس از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و تشکر از زحمات و خدمات اعضای کابینه دولت سیزدهم در طی سه سال گذشته، اتحاد و وفاق ملی را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات کشور عنوان کرد و گفت‌: اینکه گاها گفته می‌شود برخی مسئولین دولت با یکدیگر اختلاف دارند، برای من نامفهوم است، چرا که ما چشم‌انداز روشن و سیاست‌های تعریف شده‌ای داریم که باید به طرف آن حرکت کنیم، اگر برنامه‌ای نوشته‌ایم که علمی، روشمند و منطبق بر الگوهای موفق و تجربه شده بین‌المللی است و بر روی اجرای آن نیز اجماع وجود دارد دیگر اختلاف و دعوا معنا ندارد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تقوا یعنی تلاش برای حرکت بدون خطا، اتخاذ تصمیم درست و اجرای آن برای رضای خدا، افزود: ریشه همه اختلافات و مشاجرات هوای نفس است و اگر ما تقوا داشته باشیم و این مفهوم را در مدیریت، عملی و پیاده‌سازی کنیم،‌ اختلافات و دعواها از بین خواهد رفت.

پزشکیان با اشاره به اینکه قرار نیست ما یک برنامه جدید بیاوریم و اگر برنامه‌های موجود نیز دارای اشکال بود و با سیاست‌های تعیین شده همخوانی نداشت، نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهیم کرد، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد و ما را به هدف برساند که اگر اینگونه عمل کنیم توانسته‌ایم بر اساس خواست و انتظارات رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود در منطقه اول باشیم و فقر و تبعیض را از بین ببریم، اما متاسفانه نتوانستیم این اهداف را محقق کنیم و باید ببینیم اشکال کار کجاست؛ باور دارم اگر دست به دست هم دهیم و وحدت و انسجام داشته باشیم، قادر خواهیم بود بر مشکلات غلبه کنیم.

در این جلسه پیش از سخنان رئیس جمهور، مخبر سرپرست سابق ریاست جمهوری ضمن تبریک مجدد انتخاب و انتصاب پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ملت ایران گفت: شهید رئیسی در دوره مسئولیت خود دو ویژگی برجسته تاکید بر حل مسائل و مشکلات کشور و ارتباط با مردم داشت. بحمدالله هر دو این ویژگی‌ها در دکتر پزشکیان نیز وجود دارد که سرمایه بسیار ارزشمندی است و همه ما خود را موظف به حمایت و یاری ایشان در این مسئولیت خطیر و سنگین می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ