نصر اصفهانی: فرانسه نتوانست جایگاه خوب المپیک را به نمایش بگذارد

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: المپیک یک آوردگاه بزرگی است اما فرانسه نتوانست جایگاه خوب المپیک را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به پاریس، محسن نصر اصفهانی در خصوص عملکرد هانیه رستمیان در تپانچه ۱۰ متر اظهار داشت: هانیه رستمیان همانطور که انتظار می‌رفت با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شد و عملکرد خوبی داشت. در شروع مسابقه با چالش روبه‌رو شد که سریع این چالش را برطرف کرد ولی از نظر زمانی در انتها زمان برای او محدود شد. از عملکرد مورد انتظار را دو نمره پایین‌تر زد. او در بحث مدیریت خودش عملکرد قابل قبولی داشت.

وی در ادامه افزود: رستمیان در ۲۵ متر باید ادامه دهد و جمعه مقابل رقبا قرار می‌گیرد و باید ببینیم چه عملکردی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تپانچه تاکید کرد: رستمیان از تیراندازان حرفه‌ای است و مدیریت ذهنی خوبی دارد و من هم کمک می‌کنم تا به آمادگی ذهنی و خوبی خوبی برسد و با آمادگی بالا در مسابقه حاضر شود و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

وی در خصوص میزبانی المپیک گفت: المپیک یک آوردگاه بزرگ است و همه کشورها چهار سال هزینه کردند و دوست دارند یک رویدادی بهتر از مسابقات جهانی شاهد باشند ولی فرانسه نتوانست جایگاه خوب المپیک را به نمایش بگذارد.

نصر اصفهانی در پایان گفت: همه کشورها به امکانات سالن تیراندازی و عدم تهویه هوا اعتراض دارند. در مسابقات فشار روانی مسابقات بالا است و از نظر تهویه با کمبود اکسیژن رو به رو شدند و به همین دلایل سطح نمرات پایین بود امیدوارم در المپیک بعدی شاهد میزبانی بهتری باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ