مدیر را بدون در نظر گرفتن حزب باید انتخاب کرد

اقتصاد ایران: شهرکرد_نماینده ادوار مجلس گفت: مدیر را بدون در نظر گرفتن حزب و بر پایه کارآمدی باید انتخاب کرد که بتواند به پیشرفت و توسعه کمک کند.

علی یوسف پور در حاشیه نشست تحلیلی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم اظهار کرد ایران همواره به دنبال این بوده است که ابر قدرت شود و با پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم گفته سیاستمداران غربی مبنی بر اینکه دموکراسی آخرین ورژن حکومتی است، انقلاب می‌شود؛ یک انقلاب مذهبی و نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان وارد فاز انقلابی می‌شوند.

یوسف پور با اشاره به اینکه اصول چیست و اصول گرا کیست؟ بیان داشت: پیامبر ا ک ر م (ص) یک جمله دارد و آن این است که هرکس منصبی را قبول کند که شایسته آن منصب نباشد در واقع خیانت به خدا کرده است، در ایران اسلامی نیز، افرادی که پست قبول می‌کنند باید دید کدامشان با این گفته همخوانی دارند.

وی با اشاره به سخنان امام حسین (ع) که گفت: راست گویی، امانت داری، وفای به عهد از اصول مسلمانی است که ما نیز به آن اعتقاد داریم.

یوسف پور خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در وصیتنامه خود قید کرده‌اند که هر فردی که مسئولیتی را بپذیرد باید بداند که چه وظایفی گردن اوست و وظیفه خود را بتواند به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

یوسف پور با اذعان بر اینکه خط اصلی ما حمایت از انقلاب و رهبر انقلاب است بیان داشت: چهارمحال و بختیاری باید به یک هویت واحد برسد تا پیشرفت کند.

وی با تاکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری طایفه‌ای و قومی و قبیله‌ای می‌باشد گفت: در گذشته با وجود تمام تلاش‌ها برای ایجاد یک هویت واحد در استان افرادی به دنبال قطبی سازی بوده و مباحث لر و غیر لر و یا شهرکردی و بختیاری را مطرح کردند که باعث عقب رفت استان شد.

در این استان باید یک هویت واحد استانی شکل گیرد تا پیشرفت کند

یوسف پور با اشاره به اینکه در زمان حضورش در مجلس تلاش زیادی برای جلوگیری از تفرقه افکنی در استان کرد که نتیجه آن سهم ۰.۶۵ اقتصاد استان از کل افتصاد کشور بوده که با رفتارهای تفرقه افکنانه برخی افراد این عدد به ۰.۲۱ درصدی تنزل پیدا کرده است.

یوسف پور یادآور شد: در چهارمحال و بختیاری تا کنون سه استاندار بومی بر روی کار آمده است، عقیده ما بر این است که هرکسی کار بلد باشد باید روی کار آید.

وی با تاکید بر اینکه فرد باید کار بلد باشد، تاکید کرد: فرقی ندارد فرد جز کدام حزب و گروهی باشد ولی بایستی توانمندی لازم جهت انجام امور را داشته باشد.

یوسف پور با تاکید بر اینکه مدیر باید شایسته، کارآمد و دست پاک باشد گفت: بعضی‌ها معتقدند که افراد باید اول در تشکیلات حزب و گروه آنها باشند تا بتوان به آنها مسئولیت داد، اما نظر من خلاف این است و در طول دوران خدمتم این را اثبات کرده‌ام.

وی با اذعان بر اینکه خط مش من از همان ابتدا این بوده که چه کسی کار بلد است و من همان را به کار می‌گیرم اظهار کرد: هرجا من کار کردم موفق بودم.

یوسف پور با اشاره به اینکه چهره‌های جدید در کار بیایند خودش یک محاسنی دارد گفت: اگر وحدت داشته باشید در جبهه کفر هم باشید پیروز می‌شوید و اگر تفرقه داشته باشید پشت سر امام علی (ع) هم باشید شکست خواهید خورد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی فردی پرتلاش و پرتوان بود و تلاشی صادقانه و شبانه روزی داشت اما با این وجود تیمی ناکارآمد در اختیار ایشان بود.

یوسف پور با اذعان بر اینکه ما چهار خط قرمز داریم و بارها نیز بر روی این مسئله تاکید شده است عنوان کرد: خط قرمز ما اسلام، قانون اساسی، رهبری و مردم است که اگر مردم نباشند ما شکست خواهیم خورد، پس لازم است در هرجایی که قرار گرفتیم مردم را همراه خود داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه تا کنون هیچکدام از دولت‌ها نتوانسته‌اند تورم را کنترل کنند گفت: اگر آقای پزشکیان نیز نتواند این کار را بکند موفق نخواهد شد.

تغییر ساختار لازم است و تا ساختارها اصلاح نشود موفقیتی نخواهیم داشت

وی با اشاره به اینکه آقای پزشکیان خودش تصمیم گیرنده است و اجازه دخالت فردی را نخواهد داد گفت: آقای پزشکیان پنج دوره نماینده مجلس بوده و تا کنون نقطه ضعفی نداشته و توانسته خوب کارکند.

یوسف پور با اشاره به اینکه نامه‌ای خطاب به آقای پزشکیان زده‌ام و هشت مورد را در آن قید کرده‌ام توضیح داد: اولین بندی که در این نامه آمده این است که از همه سلایق استفاده شود، افراد کار بلد به کار گرفته و ساختارها نیز اصلاح شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین خطر آن‌هایی هستند که به اسم دین، قرآن و مذهب کارهای خلاف انجام می‌دهند و به رهبری خیانت می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ