رویداد برپا به دنبال ایجاد ارتباط بین استعدادهای برتر است

اقتصاد ایران: زنجان-دبیر سومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی «برپا» در استان زنجان گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد علمی، ایجاد ارتباط بین استعدادهای برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهود آهنی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری سومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی «برپا» که در محل سالن کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری سومین دوره رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا در استان زنجان، هدف اصلی آن را برقراری ارتباط بین استعدادهای برتر دانست و افزود: این ارتباط با شبکه‌سازی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در رویداد برپا به جرأت می‌توان ادعا کرد که نخبگان گرد هم می‌آیند و این مهم امروز توسط استان زنجان در سطح کشور به وجود آمده است، اظهار کرد: با گردهمایی ظرفیت‌های علمی و استعدادهای درخشان در قالب رویداد علمی برپا، می‌توان افق‌های روشنی را برای پیشرفت کشور به ویژه در عرصه‌های علمی متصور شد.

آهنی در ادامه از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های مختلف در سومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه‌ها شاهد برگزاری کارگاه‌های مختلف، سخنرانی نخبگان، مسابقه ایده‌پردازی، طراحی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، برگزاری کارگاه ساخت و مسابقه سازه‌پروازی و … خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد طبق برنامه‌ریزی قرار است از ۹ تا ۱۲ مردادماه برای دختران و ۱۶ تا ۱۹ مردادماه برای پسران برگزار شود، تصریح کرد: رویکرد اصلی این رویداد در سومین دوره، تقویت مهارت حل مسئله برای دانش‌آموزان استعدادهای درخشان خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ