فاطمه مجلل: المپیک سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردم

اقتصاد ایران: بانوی المپیکی روئینگ ایران پس از صعود به یک‌چهارم نهایی تک‌نفره المپیک پاریس گفت: المپیک از چیزی که فکر می‌کردم بزرگتر است و تلاش می‌کنم در فینال این رقابت حضور داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، فاطمه مجلل که صبح امروز موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد در مورد در عملکردش اظهار داشت: خدا را شکر مسابقه خوبی دادم و در رقابت با رقبایم مسابقه را خوب کنترل کردم. توانستم به عنوان نفر اول به مرحله بعدی صعود کنم. قطعاً مرحله یک چهارم نهایی سخت است اما امیدوارم در آنجا هم بتوانم سربلند بیرون بیایم.

وی افزود: طبق چیزی که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم همه چیز امروز خوب پیش رفت. گروه، مسابقه و رقابت خوبی بود و فقط یک مقدار باد مخالف داشتیم.

دختر قایقران کشورمان بیان داشت: واقعاً المپیک از آن چیزی که فکر می‌کردم خیلی بزرگتر است. سطح رقابت ها بسیار بالاتر است اما تلاشم را می کنم تا با یاری خدا بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم و به فینال بازی ها برسم.

وی در پایان گفت: برای قایق دو نفره کشورمان هم آرزو می کنم موفق باشند و از مسابقه خود لذت ببرند. دعا می کنم آنها هم نتیجه خوبی بگیرند.

فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ کشورمان امروز یکشنبه هفتم مرداد ماه در شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس به آب زد تا شانس خود را برای صعود به یک چهارم امتحان کند. وی برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات با حریفانی از ترکیه، الجزایر و سنگاپور رقابت کرد که با زمان ۷:۵۶.۴۸ دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی یک چهارم نهایی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ